• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • wonders

    Bra det kan behövas tror jag. Just nu spänner det i magen så jag hoppas att det är mer än bara tabletterna.

  • JZ79

    BaPumba...säkert nått tecken som gör att hela meddelande inte kommer med.. Titel på dokumentären: Att göra barn - fertilitetskliniken

    Jenso, kan du se tv4play från England?

    Wonders, håller tummarna
    För att det bor minst en bebis i din mage nu

  • Jennso

    Na jag kan inte se tv4play men jag tror de visade den har forra aret...

  • wonders

    Jennso Det finns något som heter Hide my ass förkortat HMA som man kan ladda in på typ padda eller platta om du har sådan. Sen kan du titta på svenska program. Tänkte om du verkligen vill se det..  

    Tack JZ för tumhållningen. Denna gång är lite annorlunda från tidigare men jag är ju fortfarande försiktig med att säga att det verkligen är något där inne.. Hoppas på två stycken men blir precis lika glad för en lite krabat. Glad

  • Jennso

    Wonders: Jag ska kolla upp det men jag ar ganska saker pa att de visade den har forra aret..Lycka till med testandet. Jag haller verkligen alla tummar och tar for att ni ska lyckas

  • Jonna198

    Hej jag tänkte hoppa in här. Jag och min man har försökt att bli gravida i 2 år nu.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus