• pollykolle

    Varför är alla kvinnor så tjocka nuförtiden?

    När jag är ute och promenerar kan man ju inte låta bli att kolla på olika människor, har märkt dock att många kvinnor unga som gamla har blivit bredare och bredare genom åren.

    Varför är det så?

    Jag är 1.74 och väger 52 kg.. det är normalvikt? varför är alla runt omkring mig så feta? typ bara 16åringar som har en kropp som jag. 

  • Svar på tråden Varför är alla kvinnor så tjocka nuförtiden?
  • pollykolle

    Om man har lår som en elefant och en mage som en stor fet panda, det är något jag anser som fet. 
    Däremot tjock är en helt annan femma och normalviktig en helt annan.
    Folk här fattar absolut ingenting :)

    Jag säger inte att man behöver vara ful eller något sådant för att man är lite överviktig, alla verkar ta det så men då är det er som det är fel på och inte mig.
    Inte mitt fel om ni tar det jag skriver på ett dåligt sätt när jag formulerar mig väldigt bra.

    :) 

  • Jäjd
    pollykolle skrev 2012-01-05 00:19:15 följande:
    Nej, men jag antar att man vill vara fin? 
    Är man inte fin om man inte är smal?

    Själv gillar jag kurviga kroppar. Med eller utan ridspö.  
    Hide your face so the world will never find you
  • Genid aa

    Ja, jag själv värdesätter annat och eftersom jag alltid varit smal som dig TS och alltid velat bli större så är jag glad idag när jag inte är pinnsmal. Trivs bättre, snyggare i kläder. Jag är fortfarande smal, men trivs bra med hur jag ser ut. Sen kanske andra har åsikter, och det anses som fult idag att ha lite fett på kroppen enligt tidningar och magasin. Men jag tycker jag är snygg nu, snyggare än innan. Kanske jag som varit jättesmal kan se på det annorlunda och faktiskt uppskatta att få lite mer fett på kroppen.

  • La Lola
    pollykolle skrev 2012-01-05 00:22:57 följande:
    Om man har lår som en elefant och en mage som en stor fet panda, det är något jag anser som fet. 
    Däremot tjock är en helt annan femma och normalviktig en helt annan.
    Folk här fattar absolut ingenting :)

    Jag säger inte att man behöver vara ful eller något sådant för att man är lite överviktig, alla verkar ta det så men då är det er som det är fel på och inte mig.
    Inte mitt fel om ni tar det jag skriver på ett dåligt sätt när jag formulerar mig väldigt bra.

    :) 
    Hahahahahahahahaha! Oj...kan inte sluta skratta,,,,,hahahahahaha!
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Polly S
    pollykolle skrev 2012-01-05 00:22:57 följande:
    Om man har lår som en elefant och en mage som en stor fet panda, det är något jag anser som fet. Däremot tjock är en helt annan femma och normalviktig en helt annan.Folk här fattar absolut ingenting :)Jag säger inte att man behöver vara ful eller något sådant för att man är lite överviktig, alla verkar ta det så men då är det er som det är fel på och inte mig.Inte mitt fel om ni tar det jag skriver på ett dåligt sätt när jag formulerar mig väldigt bra.:) 

    haha!
  • Krollspell
    pollykolle skrev 2012-01-05 00:22:57 följande:
    Om man har lår som en elefant och en mage som en stor fet panda, det är något jag anser som fet. 
    Däremot tjock är en helt annan femma och normalviktig en helt annan.
    Folk här fattar absolut ingenting :)

    Jag säger inte att man behöver vara ful eller något sådant för att man är lite överviktig, alla verkar ta det så men då är det er som det är fel på och inte mig.
    Inte mitt fel om ni tar det jag skriver på ett dåligt sätt när jag formulerar mig väldigt bra.

    :) 
    I inlägget ovan så skriver du att du är fet. Hur ska du ha det egentligen?

    Du uttrycker dig fruktansvärt dåligt och borde lära dig svenska lite bättre.
  • knisse

    Jag tror nog mer att man är en zoologisk sensation med din beskrivning

  • Jäjd
    pollykolle skrev 2012-01-05 00:22:57 följande:
    Inte mitt fel om ni tar det jag skriver på ett dåligt sätt när jag formulerar mig väldigt bra.

    :) 
    It´s not me, it´s you. Right?

    Gå och lägg dig.  
    Hide your face so the world will never find you
  • Polly S
    Jäjd skrev 2012-01-05 00:23:19 följande:
    Är man inte fin om man inte är smal? Själv gillar jag kurviga kroppar. Med eller utan ridspö.  
    Hide your face so the world will never find you

    men allt piffas väl upp av ett ridspö?
Svar på tråden Varför är alla kvinnor så tjocka nuförtiden?