• Forumvärd

    VIP- vi har testat positivt

    Hejsan!

    Här är en tråd för VIP som har testat positivt. Solig
    Skriv gärna och berätta om er resa!

  • Svar på tråden VIP- vi har testat positivt
  • LittleMissL

    I lördags kom vår älskade lilla Moa. 12 timmars förlossning från första värken.
    Gick från 2,5 till fullt öppen på 3 timmar så någon smärtlindring hanns inte med
    Men kl 06:35 på morgon kom den finaste lilla flickan ut till oss.
    Vi åkte hem dagen efter och sedan dess har hon skött sig exemplariskt. Vaknar en gång per natt och äter och somnar därefter direkt igen.

  • jagjag4

    Grattis LittleMissL!!
    Själv är jag på bf + 12 idag. Om ploppen inte kommit förr så sätter de igång mig på söndag :)

  • Forumvärd
    Annie Sc skrev 2012-10-20 18:01:36 följande:
    Jag är oxå nyfiken på hur det fungerar med blöjorna, vi har ju inte hört något från forumvärden på ett tag efter att hon samlade in våra kontaktuppgifter....
    Hejsan!

    Kontakta mig när bäbisen är född så får ni kontaktuppgifter av mig Solig
  • Forumvärd
    LittleMissL skrev 2012-11-01 20:12:54 följande:
    I lördags kom vår älskade lilla Moa. 12 timmars förlossning från första värken.
    Gick från 2,5 till fullt öppen på 3 timmar så någon smärtlindring hanns inte med
    Men kl 06:35 på morgon kom den finaste lilla flickan ut till oss.
    Vi åkte hem dagen efter och sedan dess har hon skött sig exemplariskt. Vaknar en gång per natt och äter och somnar därefter direkt igen.
    Grattis grattis Solig{#emotions_dlg.flower}
  • Mamma33

    Grattis LittleMissL!!!

    Va härligt! Själv har jag 17 dagar kvar till det planerade snittet :)

    Längtar!!!

  • Annie Sc

    Var på 3D-ultraljud igår, det var fantastiskt!! . Fick fina bilder till slut, fast tjejen låg med ena armen uppåt ansiktet och livmodern skymde lite. . Helt otroligt att man ens kan få bilder som det här och se del av ansiktsdragen... Kan verkligen rekommendera sådant ultraljud om någon är sugen!

Svar på tråden VIP- vi har testat positivt