• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym (alltid sugen...)

    Jodå det har jag hunnit med, flera gånger ;) Mannen jobbar, barnen i skolan så jag har hela huset för mig själv:) riktigt mysigt och jag är inne i en period då jag vill knulla jämt!!!! Så jäkla härligt, blir kåt nu igen får nog smeka mig lite innan jag ska hoppa i ssk-rollen på jobb;))) Kvinna, gift , barn, 36 år

  • Anonym (Man 30)
    Anonym (alltid sugen...) skrev 2012-08-31 13:16:35 följande:
    Jodå det har jag hunnit med, flera gånger ;) Mannen jobbar, barnen i skolan så jag har hela huset för mig själv:) riktigt mysigt och jag är inne i en period då jag vill knulla jämt!!!! Så jäkla härligt, blir kåt nu igen får nog smeka mig lite innan jag ska hoppa i ssk-rollen på jobb;))) Kvinna, gift , barn, 36 år
    Härligt det låter!
  • Anonym

    Alldeles nyss, i duschen. Kvinna 40+. Hal av tvål smekte jag mina bröst och lekte med min sköna vibrerande massagestav. Fantiserade om hur en yppig blondin slickar mig medan jag suger en snygg kille. Kom nästan lite väl snabbt

  • Anonym (sugen)

    Nej tyvärr inte,får väl passa på när ungarna har somnat ikväll... Ser fram emot en skön stund med mig själv. :) Kille 40+.

  • Anonym (På jobbet)
    Anonym (alltid sugen...) skrev 2012-08-31 13:16:35 följande:
    Jodå det har jag hunnit med, flera gånger ;) Mannen jobbar, barnen i skolan så jag har hela huset för mig själv:) riktigt mysigt och jag är inne i en period då jag vill knulla jämt!!!! Så jäkla härligt, blir kåt nu igen får nog smeka mig lite innan jag ska hoppa i ssk-rollen på jobb;))) Kvinna, gift , barn, 36 år

    Åååh vilken härlig tanke på att få träffa en nyonanerad ssk när man söker vård

    Själv har jag hunnit onanera en gång. en snabbis med massagestaven medans familjen var och lekte i parken.
    Anonym skrev 2012-09-01 12:03:07 följande:
    Alldeles nyss, i duschen. Kvinna 40+. Hal av tvål smekte jag mina bröst och lekte med min sköna vibrerande massagestav. Fantiserade om hur en yppig blondin slickar mig medan jag suger en snygg kille. Kom nästan lite väl snabbt
    Härlig tanke!

        Kvinna, 40 år 2 barn.

         
  • kille95

    Nej inte än, är sjuk så har ingen lust. Kanske blir att man drar  lite i duschen Katt

  • Anonym
    Anonym (På jobbet) skrev 2012-09-01 20:34:58 följande:

    Åååh vilken härlig tanke på att få träffa en nyonanerad ssk när man söker vård

    Själv har jag hunnit onanera en gång. en snabbis med massagestaven medans familjen var och lekte i parken.

    Härlig tanke!

        Kvinna, 40 år 2 barn.

         
    Mmm, det var en härlig tanke, en favoritfantasi, har olika varianter på den. Skulle vilja prova på riktigt....
  • Tessan6

    Varit lite små sugen hela dagen men inte hunnit göra de så går o gör de nu Flört

Svar på tråden Har ni onanerat idag?