• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym (girlie)

    Oh yes... killen åkte till jobbet tidigare än jag i morse så jag körde en vända med dildon. Älskar att göra det på morgonen. Först smeker jag min rakade mus framför spegeln och sen lägger jag mig i sängen med laptopen och drar igång lite schysst porr. Åh, blir sugen igen nu när jag tänker på det!

  • Anonym
    Anonym (girlie) skrev 2012-09-10 12:12:57 följande:
    Oh yes... killen åkte till jobbet tidigare än jag i morse så jag körde en vända med dildon. Älskar att göra det på morgonen. Först smeker jag min rakade mus framför spegeln och sen lägger jag mig i sängen med laptopen och drar igång lite schysst porr. Åh, blir sugen igen nu när jag tänker på det!
    Var inte din kille sugen? Eller ville du hellre leka själv?
  • Anonym (girlie)
    Anonym skrev 2012-09-10 12:50:22 följande:
    Var inte din kille sugen? Eller ville du hellre leka själv?
    Nä, han börjar jobba tidigt och brukar ha bråttom på morgonen. Sen gillar jag att köra själv också :)
  • Anonym
    Anonym (girlie) skrev 2012-09-10 13:25:25 följande:
    Nä, han börjar jobba tidigt och brukar ha bråttom på morgonen. Sen gillar jag att köra själv också :)
    Nice! Brukar din kille få veta om dina lekar sedan? Eller håller du dom för dej själv?
  • Anonym (girlie)
    Anonym skrev 2012-09-10 14:00:05 följande:
    Nice! Brukar din kille få veta om dina lekar sedan? Eller håller du dom för dej själv?
    Han vet inget. Jag tror inte att han skulle ha så värst mycket emot det om han fick veta, men jag gillar att hålla det för mig själv... Vill ju kunna vara precis så nasty som jag känner för, hehe.
  • Anonym
    Anonym (girlie) skrev 2012-09-10 14:22:40 följande:
    Han vet inget. Jag tror inte att han skulle ha så värst mycket emot det om han fick veta, men jag gillar att hålla det för mig själv... Vill ju kunna vara precis så nasty som jag känner för, hehe.
    Varfär hålla inne med det?
    Min tjej brukar också onanera i sovrummet ibland när hon är ensam. Det roliga är att jag nätan allid gömmer våran videokamera på ett ställe i sovrummet så jag får ibland riktigt bra porrfilm!
  • Anonym (girlie)
    Anonym skrev 2012-09-10 14:33:05 följande:
    Varfär hålla inne med det?
    Min tjej brukar också onanera i sovrummet ibland när hon är ensam. Det roliga är att jag nätan allid gömmer våran videokamera på ett ställe i sovrummet så jag får ibland riktigt bra porrfilm!
    Jasså, berättar hon för dig då? Vill inte du hellre att hon sparar sig tills du kommer hem?

    Vilken skön tråd förresten, hittade den idag för första gången. Återkommer kanske med lite mer detaljer efter nästa äventyr om jag törs ;) Är tjej 27 år. 
  • Putt B
    Anonym skrev 2012-09-10 14:33:05 följande:
    Varfär hålla inne med det?
    Min tjej brukar också onanera i sovrummet ibland när hon är ensam. Det roliga är att jag nätan allid gömmer våran videokamera på ett ställe i sovrummet så jag får ibland riktigt bra porrfilm!
    Tack för tipset !
  • Anonym (grymt kåt tjej)

    Hej! Jag onanera o smeker mig själv varje dag! Blivit grymt kåt Sedan jag nyligen blivit singel igen. Är så kåt o våt morgon o kväll att jag Inte vet vart jag ska ta vägen!!! Jag onanera o smeker mig själv med händerna Då jag älskar att känna hur kåt o våt jag är o blir då ännu mer upphetsad!! ;) Gärna på lite udda platser där man kan bli påkommen av att bli sedd eller hörd! Älskar det!!! ;) älskar växla mellan mjuka o extremt hårda tag så de gör riktigt ont!!! ;)

  • Putt B

    Gräsänkling i ett par dagar.. så det kommer garanterat bli av ikväll...

Svar på tråden Har ni onanerat idag?