• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym (21)

    Nej, jag är inte rädd att de ska höras. Brukar ha kranen på, dessutom brukar dom flesta gå ut och äta på lunchen. Och ja, den ligger alltid i väskan man vet ju aldrig när den kan komma till användning ;)

  • Janice01
    Anonym (21) skrev 2012-09-19 22:21:14 följande:
    Nej, jag är inte rädd att de ska höras. Brukar ha kranen på, dessutom brukar dom flesta gå ut och äta på lunchen. Och ja, den ligger alltid i väskan man vet ju aldrig när den kan komma till användning ;)
    Haha då gäller det att inte få upp "fel sak" när du ska ta upp portponän... Hur stor är den då? Min rabbit är ganska rejäl, vet inte om den skulle gå ner i handväskan.
  • kille95

    Har ni onanerat idag...?? Ja 2 gånger
    Hur gjorde ni å vad var klockan? Vet inte vad klockan var tyvärr haha. Kollade på porr
    Å är ni kille eller tjej? kille
    Ålder? 16

  • L E O N
    Har ni onanerat idag...?? Jaaa...men så jäkla sugen igen..
    Hur gjorde ni å vad var klockan? Två timmar sen. Hade camsex med en okänd tjej
    Å är ni kille eller tjej? Kille
    Ålder? 37
  • redstripe
    L E O N skrev 2012-09-21 18:19:28 följande:
    Har ni onanerat idag...?? Jaaa...men så jäkla sugen igen..

    Hur gjorde ni å vad var klockan? Två timmar sen. Hade camsex med en okänd tjej

    Å är ni kille eller tjej? Kille

    Ålder? 37



    jag fattar inte var alla rabbar hittar brudar att camsexa med?

    Men det kanske går om man sexig,snygg och vältalig. Och inte som en blandning av ior och nasse på175cm 112kg
  • L E O N
    redstripe skrev 2012-09-21 18:29:15 följande:


    jag fattar inte var alla rabbar hittar brudar att camsexa med?
    Men det kanske går om man sexig,snygg och vältalig. Och inte som en blandning av ior och nasse på175cm 112kg
    Tror det kan underlätta ....men det är inte lätt, statistiken är emot oss män på alla vis när det gäller den sortens aktivitet.
  • kille95
    redstripe skrev 2012-09-21 18:29:15 följande:


    jag fattar inte var alla rabbar hittar brudar att camsexa med?
    Men det kanske går om man sexig,snygg och vältalig. Och inte som en blandning av ior och nasse på175cm 112kg
    Dom finns överallt, jag brukar t.o.m cama med några shemales från spanien/italien/brasilien dom finns på cam4 oftast eller på xhamster Skrattande
    Tjejer brukar jag hitta på bodycontact, sen finns det ju chatroulette men där är det svårare Skrattande
Svar på tråden Har ni onanerat idag?