• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym

    Jepp - fick min första EMO idag. Evig lycka :)

    Alla ni tjejer- det är värt  "the effort" för det är så mkt mer än bara en orgasm!

     

  • Victoriassecret
    Peter37 skrev 2013-02-27 00:11:42 följande:
    Är så galet kåt just nu..kollar film,smeker min styva kuk med handkräm...sprutar snartt....

    Mmm... Låter härligt...!
  • Anonym (Nöjda frun)
    Peter37 skrev 2013-02-27 00:11:42 följande:
    Är så galet kåt just nu..kollar film,smeker min styva kuk med handkräm...sprutar snartt....

    Låter hur skönt som helst! Själv började jag dagen idag med en skön omgång med dildon..eftersom jag var plaskvåt gick det hur lätt som helst att få in hela :) En väldigt skön start på dagen kan jag säga ;)
  • Anonym

    Är tyvärr sjukskriven i två månader fr.o.m. idag. och kan inte ta mig ut själv. Så det kommer nog bli hur mycket runkande som helst de här veckorna. Har inte så mycket annat att göra. Har redan börjat smådra i kuken. Får se hur dagen slutar.

    Man, singel, 49 år. 

  • AlwaysMyDiamond
    Anonym skrev 2013-02-27 08:15:11 följande:
    Är tyvärr sjukskriven i två månader fr.o.m. idag. och kan inte ta mig ut själv. Så det kommer nog bli hur mycket runkande som helst de här veckorna. Har inte så mycket annat att göra. Har redan börjat smådra i kuken. Får se hur dagen slutar. Man, singel, 49 år. 

    Anonym skrev 2013-02-27 08:15:11 följande:
    Är tyvärr sjukskriven i två månader fr.o.m. idag. och kan inte ta mig ut själv. Så det kommer nog bli hur mycket runkande som helst de här veckorna. Har inte så mycket annat att göra. Har redan börjat smådra i kuken. Får se hur dagen slutar. Man, singel, 49 år. 

    Du får rapportera ikväll hur det har gått Försiktig nu,så du inte skadar dig,i ren frustration
  • Anonym
    AlwaysMyDiamond skrev 2013-02-27 08:19:38 följande:


    Du får rapportera ikväll hur det har gått Försiktig nu,så du inte skadar dig,i ren frustration

    Haha...Jag rapporterar ikväll Tungan ute Och de enda skador jag riskerar är väl blåsor på kuken eller i högerhanden Flört
  • Victoriassecret

    Ja, i natt. Kom tre gånger med hjälp av mina fingrar och lite filmklipp. Sov så gott sen! Kvinna, 32 år.

  • Något
    Victoriassecret skrev 2013-02-27 09:08:29 följande:
    Ja, i natt. Kom tre gånger med hjälp av mina fingrar och lite filmklipp. Sov så gott sen! Kvinna, 32 år.

    Låter underbart. En god natts sömn efteråt? Flört
  • Victoriassecret
    Något skrev 2013-02-27 09:36:50 följande:
    Låter underbart. En god natts sömn efteråt?

    Ja, verkligen..! ;)
Svar på tråden Har ni onanerat idag?