• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym
    Anonym (onanera ihop) skrev 2013-02-28 09:29:11 följande:
    Jobbar du inte på dagarna?

    Som jag skrev igår så blev jag tyvärr sjukskriven i minst två månader igår. Annars jobbar jag. Och jag kan knappt ta mig ut själv. Så nu har jag inget annat att göra på dagarna än att försöka göra livet så skönt som möjligt.
  • Anonym (Nöjda frun)

    Jag gjorde det i duschen förut..en väldigt skön start på dagen! Men ikväll kommer gubben min hem..och då blir det annat av, haha!!

  • Anonym (onanera ihop)

    Jäkligt sugen på att dra en runk nu. Ingen som vill hjälpa till?

  • Anonym
    Anonym (onanera ihop) skrev 2013-02-28 15:12:11 följande:
    Jäkligt sugen på att dra en runk nu. Ingen som vill hjälpa till?
    Fråga Peter eller Carlf, dom verkar ju inte göra mycket annat här i livet än att runka stackarna.....
  • ManligMan6
    Anonym skrev 2013-02-28 15:20:24 följande:
    Fråga Peter eller Carlf, dom verkar ju inte göra mycket annat här i livet än att runka stackarna.....
    Hahaha! Jag har haft den tanken också angående dem + några till killar här på FL. Man signalerar ju inte direkt som en vinnare när man skryter över det....
  • Anonym
    AlwaysMyDiamond skrev 2013-02-28 08:36:22 följande:

    Blev lite bekymrad över blåsorna i händerna, men det verkar ha gått bra då

    Runkade hela dagen igår oxå. Kom skönt igår igen. Och fortfarande inga blåsor någonstans Glad Tyvärr lite tråkigt utan partner, men jag har börjat om idag igen Tungan ute
  • AlwaysMyDiamond
    Anonym skrev 2013-03-01 08:43:12 följande:
    Runkade hela dagen igår oxå. Kom skönt igår igen. Och fortfarande inga blåsor någonstans  Tyvärr lite tråkigt utan partner, men jag har börjat om idag igen

    Det verkar som att det kan bli en lång,enformig och smärtsam sjukskrivning för dig,var stark!
  • Anonym (onanera ihop)
    Anonym skrev 2013-03-01 08:43:12 följande:

    Runkade hela dagen igår oxå. Kom skönt igår igen. Och fortfarande inga blåsor någonstans Glad Tyvärr lite tråkigt utan partner, men jag har börjat om idag igen Tungan ute
    Låter som ett rätt trist liv måste jag säga.
Svar på tråden Har ni onanerat idag?