• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • LoLs pappa
    zeraff skrev 2013-04-01 22:44:14 följande:
    Ja det var ju typiskt, jag har läst lite om vilken taktik som ska användas och jag har försökt själv men jag har inte tålamod att leta upp punkterna.
    Ehhmm, har du ej tålamod så....
    Det var med i sista avsnittet med sammanfattningen för året "best of" men var lite summariskt, inte allt särskilt tekninken var med, bara finalen..
    Var ett ganska tidigt avsnitt har jag för mig.
    Så tittar du i början på programmen vad som skall vara med så lär du hitta det. 
  • zeraff
    LoLs pappa skrev 2013-04-01 22:50:21 följande:
    Ehhmm, har du ej tålamod så....
    Det var med i sista avsnittet med sammanfattningen för året "best of" men var lite summariskt, inte allt särskilt tekninken var med, bara finalen..
    Var ett ganska tidigt avsnitt har jag för mig.
    Så tittar du i början på programmen vad som skall vara med så lär du hitta det. 
    Nej inte ensam, hade jag haft någon som ville hjälpa till hade det varit roligare.
    Jag ska kolla upp programmet en annan dag för nu måste jag bli klar med kvällens studerande innan jag kan sova.
    sexymama nr one skrev 2013-04-01 22:49:21 följande:


    Tror det var avsnitt 8 eller 9..
    Senaste säsongen alltså?

  • sexymama nr one
    zeraff skrev 2013-04-01 22:56:02 följande:
    Nej inte ensam, hade jag haft någon som ville hjälpa till hade det varit roligare. Jag ska kolla upp programmet en annan dag för nu måste jag bli klar med kvällens studerande innan jag kan sova.
    sexymama nr one skrev 2013-04-01 22:49:21 följande:
    Tror det var avsnitt 8 eller 9..
    Senaste säsongen alltså?

    zeraff skrev 2013-04-01 22:56:02 följande:
    Nej inte ensam, hade jag haft någon som ville hjälpa till hade det varit roligare. Jag ska kolla upp programmet en annan dag för nu måste jag bli klar med kvällens studerande innan jag kan sova.
    sexymama nr one skrev 2013-04-01 22:49:21 följande:
    Tror det var avsnitt 8 eller 9..
    Senaste säsongen alltså?

    Jepp avsnitt 9 (återblick) var det med i i sista säsongen men det lär ju vart med i ett tidigare avsnitt också.. Men det var det han kikade på och lärde sig ;)
  • zeraff
    sexymama nr one skrev 2013-04-01 23:02:53 följande:


    Jepp avsnitt 9 (återblick) var det med i i sista säsongen men det lär ju vart med i ett tidigare avsnitt också.. Men det var det han kikade på och lärde sig ;)
    Tack så mycket! Då ska jag kolla in det sen :)
    Men handlar det om hur en partner skulle kunna göra det på mig eller är det med om hur jag ska kunna fixa en själv?
  • LoLs pappa
    zeraff skrev 2013-04-01 23:09:20 följande:
    Tack så mycket! Då ska jag kolla in det sen :)
    Men handlar det om hur en partner skulle kunna göra det på mig eller är det med om hur jag ska kunna fixa en själv?
    Hur partnern skulle göra.
    Men du bör ju kunna applicera det på dig själv.
    borde ju vara enklare, du känner ju bättre vad som är skönt.
    Men det kanske blir svårt med vinkeln....
    Men det finns ju hjälpmedel..
     
  • Anonym (38 o morronkåt)

    Sitter just nu med "hårdingen" i vänstran ... skall bli skönt att komma snart

Svar på tråden Har ni onanerat idag?