• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym (Kommer för fort)

    Jag är kvinna och onanerar ofta. Men jag kommer för fort. Hur gör ni för att inte komma så snabbt? När jag ser killar runka tycker jag det ser mkt skönare ut för de håller på längre :)

  • redstripe
    Anonym (Kommer för fort) skrev 2014-03-11 22:45:13 följande:
    Jag är kvinna och onanerar ofta. Men jag kommer för fort. Hur gör ni för att inte komma så snabbt? När jag ser killar runka tycker jag det ser mkt skönare ut för de håller på längre :)



    Jag tycker tvärt om. Jag trodde det var skönare för er.
  • villbusa
    Anonym (Kommer för fort) skrev 2014-03-11 22:45:13 följande:
    Jag är kvinna och onanerar ofta. Men jag kommer för fort. Hur gör ni för att inte komma så snabbt? När jag ser killar runka tycker jag det ser mkt skönare ut för de håller på längre :)

    Låter ju skönt att du inte har svårt att komma som en del kvinnor..... varför göra det till ett problem? Slappna av och njut av livet och ge dig en eller ett par orgasmer till......Tungan ute
  • Anders 386

    Runkade i morse innan jag gick ur sängen. Min fru smekte pungen samtidigt. Ibland måste man bara avreagera sig när man vaknar med ett riktigt morgonstånd..

  • Anonym (Resenär)

    Japp! For hem på lunchen. Blev kåt efter lite käk och tog fram min fleshlight. Värmde den ordentligt i varmvatten medan jag kåtade upp mig med lite porr på laptopen. Sen glidmedel på både kuken och i fleshlighten. Knullade mig själv långsamt tills det inte gick att hålla emot. Då blev det highspeed och skönt sprut. Jobbet gick som en dans sedan .

  • Anonym (girl nextdoor)
    MrMom skrev 2014-03-09 16:15:58 följande:
    Hmm...kan det vara så att vi pratade lite igår?Cool
    Jag har ingen aning om vad du pratar om....?Flört
  • shivas
    Anonym (Kommer för fort) skrev 2014-03-11 22:45:13 följande:
    Jag är kvinna och onanerar ofta. Men jag kommer för fort. Hur gör ni för att inte komma så snabbt? När jag ser killar runka tycker jag det ser mkt skönare ut för de håller på längre :)
    Kom fler än en gång så kan det gå hur fort du vill.
  • Kuken77

    Precis avslutat arbetsdagen med en snabbis inne på toan i SAS loungen. Dax att flyga vidare

Svar på tråden Har ni onanerat idag?