• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Hobgoblin

    Är särbo....träffades i helgen och låg mellan lördag o söndag..
    Nu har jag gett f-n i mig själv sedan dess....vi behöver ett badlakan på på söndag...

  • Anonym (Tjej 28 år)

    Killen är bortrest över helgen så jag tog av mig alla kläder och lag mig på sängen och började att smeka min mus till jag var jätte våt  och då började jag att smeka min klitoris tills jag fick en mycket skön orgasm så jag ska göra om samma sak innan jag ska sova

  • Anonym (Kille30)
    HäckHäxan skrev 2015-07-03 19:21:00 följande:

    Fan jag vill också vara man, så jävla enkelt för er ju!


    Och hur svårt är det för er kvinnor att stoppa ner handen och klittra då? Ni behöver inte ens fundera vart satsen ska landa någonstans utan ni kan i mitt tycke få orgasm överallt så länge ni kan vara någorlunda neutral när ni kommer så ni inte röjer er.
  • Anonym (DL 2)
    Anonym (Tjej 28 år) skrev 2015-07-03 22:04:07 följande:

    Killen är bortrest över helgen så jag tog av mig alla kläder och lag mig på sängen och började att smeka min mus till jag var jätte våt  och då började jag att smeka min klitoris tills jag fick en mycket skön orgasm så jag ska göra om samma sak innan jag ska sova


    Världens längsta mening.... undrar om du hann skriva färdigt meningen, innan sprutet kom?
  • Anonym (jorå)
    Anonym (Kille30) skrev 2015-07-04 06:40:04 följande:

    Och hur svårt är det för er kvinnor att stoppa ner handen och klittra då? Ni behöver inte ens fundera vart satsen ska landa någonstans utan ni kan i mitt tycke få orgasm överallt så länge ni kan vara någorlunda neutral när ni kommer så ni inte röjer er.


    Är kvinna och håller med dig

    Klittrar på bussen, på toan på jobbet eller lite i smyg i soffan när barnen kollar på tv.
  • Anonym (Örk)
    Anonym (jorå) skrev 2015-07-04 23:21:46 följande:
    Är kvinna och håller med dig

    Klittrar på bussen, på toan på jobbet eller lite i smyg i soffan när barnen kollar på tv.
    Det där lät ju bara sjukt...
  • Anonym (Örk)

    Ligger och drar och sliter i stackars snoppen! Men tjejer... Tror jag behöver lite motivation

  • Anonym (namnförslag)
    Anonym (jorå) skrev 2015-07-04 23:21:46 följande:
    Är kvinna och håller med dig

    Klittrar på bussen, på toan på jobbet eller lite i smyg i soffan när barnen kollar på tv.
    Anonym (Örk) skrev 2015-07-04 23:31:04 följande:
    Det där lät ju bara sjukt...
    Det tycker jag inte alls. Det lät sunt och friskt med en kvinna som tycker om att njuta av sin egen kropp i lite spännande situationer. Hon gör det ju diskret så att ingen märker det.

    Själv blir jag mest nyfiken på att höra mer detaljer från dessa tillfällen. Känns det lite extra pirrigt att smyga med det i närheten av andra? Blir du mer upphetsad då? Själv fungerar jag nog så. Brukar du bara pilla lite, eller kör du hela vägen till orgasm? Hur gör du för att dölja vad du håller på med?
  • hobbe87
    Anonym (pinglan) skrev 2015-07-05 08:19:03 följande:

    Jag klittrade när jag gick till sängs vid 01:30.


    Skönt :) är bra medicin för att somna :)
Svar på tråden Har ni onanerat idag?