• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • joon1
    Mizzteaze skrev 2016-01-08 14:02:14 följande:

    Inatt så sköljde kåtheten över mig som en het våg... Och fingrarna sökte min heta för att komma till punkten där jag tappade hörseln och ett vrålande stön blev orgasmens höjdpunkt fantasierna vandrade till... Oh! DOM fingrarna! DEN tungan! :-P

    Efter så låg jag och kände hur det pingade skönt i musen som slappnade av..innan jag somnade om....


    Låter helt underbart :) säg till om du behöver hjälp någon gång..
    Njut mer
  • Lahall
    Mizzteaze skrev 2016-01-08 15:34:10 följande:
    Inte vad jag vet....
    Skulle vart härligt att bli väckt av ett sådant erotiskt ljud.
  • Gggs
    justme79 skrev 2016-01-07 21:58:09 följande:

    Oj då! Kanske skulle låta lite mer nästa gång ifall jag har en granne som du! Vet iofs inte om det är möjligt att låta så mycket mer... Fortfarande lite skakis! ;P

    Du tror jag hade haft tid att öppna??! ;)


    Du får låta dörren stå öppen;)..:p
  • Anonym (Stallion)

    Står på jobbet onanerar nu... kollar på era vackra bilder här... mmmm

  • Anonym (gött)
    Anonym (Stallion) skrev 2016-01-08 17:04:35 följande:

    Står på jobbet onanerar nu... kollar på era vackra bilder här... mmmm


    vilka bilder? det finns inga i denna tråd?!
  • Anonym (Jennie)

    Kollade på en liten film innan när en tjej blev slickad. Drömde mig bort att det var jag... Sååå skönt! När jag närmade mig orgasm slutade jag en stund för att sedan börja igen. Gjorde så ett par gånger för att sedan bara släppa taget och komma. Jag är så jäkla kåt nu för tiden! Kommer ju slita ut min fitta! ;)

  • Anonym (Stallion)
    Anonym (Jennie) skrev 2016-01-09 01:17:49 följande:

    Kollade på en liten film innan när en tjej blev slickad. Drömde mig bort att det var jag... Sååå skönt! När jag närmade mig orgasm slutade jag en stund för att sedan börja igen. Gjorde så ett par gånger för att sedan bara släppa taget och komma. Jag är så jäkla kåt nu för tiden! Kommer ju slita ut min fitta! ;)


    Det är jag med kåt hela tiden... jag brukar göra samma sak runkar mycket..väntar en stund.. utlösningen blir eeenorm..
  • Flisan68
    Anonym (Jennie) skrev 2016-01-09 01:17:49 följande:

    Kollade på en liten film innan när en tjej blev slickad. Drömde mig bort att det var jag... Sååå skönt! När jag närmade mig orgasm slutade jag en stund för att sedan börja igen. Gjorde så ett par gånger för att sedan bara släppa taget och komma. Jag är så jäkla kåt nu för tiden! Kommer ju slita ut min fitta! ;)


    Då är vi två. Älskar dessutom att slicka och att bli slickad. Vet inte varför men nuförtiden smeker jag mig minst en gång på morgonen och en på kvällen :) händer också att det blir på toan på jobbet :)
Svar på tråden Har ni onanerat idag?