• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym (Tjej88)

    Idag fm.. vet faktiskt inte vad klockan var.. men skönt var det! o jag är tjej ;)

  • Snoggen
    Anonym (Tjej88) skrev 2018-02-23 21:05:35 följande:

    Idag fm.. vet faktiskt inte vad klockan var.. men skönt var det! o jag är tjej ;)


    Hahaha då kanske vi gjorde de samtidigt! Lite upphetsande! ;)
  • Anonym (Kille30)

    Ja, imorse i köket hånglade jag upp tjejen. Började pulla henne och drog ner trosorna på henne för att kunna knulla henne. Lyckades inte stående där och då, fortsatte inne på toan och jag tog henne bakifrån ett tag. Ingen av oss fick orgasm. När vi kände att tiden tog slut så skulle jag in i duschen och jag runkade kuken lite, hon stannade kvar i dörren och kollade på mig med stora ögon. Jag lät henne se när jag sprutade rakt ut in i duschen och hon bara log och tyckte det var trevligt att se.

  • Anonym (DL 2)
    Anonym (Tjej88) skrev 2018-02-23 21:05:35 följande:

    Idag fm.. vet faktiskt inte vad klockan var.. men skönt var det! o jag är tjej ;)


    Hade aldrig gissat att du vore tjej, om du inte berättat det! =O
  • Gaskarl
    Anonym (Novell) skrev 2018-02-20 04:35:00 följande:

    I så fall har du fel. 35-årig kvinna med svårt att sova. Blev att gå upp och nu sitter jag i köket med en stickning.


    Du kan väl höra av dig om du vill ha sällskap, jag gillar sällskap.
  • BalkanBoy85
    Anonym (Tjej88) skrev 2018-02-23 21:05:35 följande:

    Idag fm.. vet faktiskt inte vad klockan var.. men skönt var det! o jag är tjej ;)


    Skönt att du njutit. Jag ska ikväll,måste först till kyrkan. Puss
  • BalkanBoy85
    Anonym (skåning) skrev 2018-02-06 13:36:37 följande:

    hade precis en skön stund på kontorstoan:)

    har en kvinnlig kollega som gärna nuddar vid en med brösten, som förörvrigt är väldigt fylliga:)

    hon gillar också o råka luta sig fram o ?av misstag? kanske ha en knapp för mycket uppknäppt i skjortan

    inte så det egentligen märks men att det märks ändå

    börjar tro att det inte är av misstag utan att hon njuter av o veta

    hade iaf ett härligt sprut precis:p

    med fantasin att hon red mig på toastolen:)


    Från en Skåning till en Skåning..det gör du rätt i. Njut,hål honom uppe så länge det går. Hade också såna problem på jobbet,varenda dag blev det sex på jobbet,kvällar ibland med,hon skrev bokstavligen efter sex. Kvinnor gillar uppmärksamhet. Den tjejen hade också stora Bobbis
Svar på tråden Har ni onanerat idag?