• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym (Killenhär)
    Anonym (Najnaj) skrev 2018-07-09 00:07:40 följande:

    Haha, FRAMFÖRALLT på söndagar;)! Fast nu har klockan slagit måndag... Och jag är fortfarande o*anifri..!


    Härligt med måndag när man just gått på semester :) Jag ser en dålig actionfilm och känner inget sug än i alla fall :)
    Anonym (Najnaj) skrev 2018-07-09 00:23:34 följande:

    Jaså, gratulerar till ledighet! En dålig actionfilm kan få den mest hetlevrade att tappa musten ;)

    Surfar runt och har betydligt mer insomni än lust..!


    Tack tack! Jepp fast kanske dyker den där sexiga bruden upp snart så får rätt hormoner att vakna till liv haha...

    Nämen du kan inte somna nu, vad surfar du runt på? Kläder, resor, nyheter?
  • Anonym (Najnaj)
    Anonym (Killenhär) skrev 2018-07-09 00:27:24 följande:

    Härligt med måndag när man just gått på semester :) Jag ser en dålig actionfilm och känner inget sug än i alla fall :)Tack tack! Jepp fast kanske dyker den där sexiga bruden upp snart så får rätt hormoner att vakna till liv haha...

    Nämen du kan inte somna nu, vad surfar du runt på? Kläder, resor, nyheter?


    Haha, tja jag får väl hoppas det för din skull. NÅN belöning ska du väl ha för att du fortsätter titta på en dålig actionfilm :P

    Kläder - kunde varit om det inte hade varit så NEDRANS tråkigt med just det:)!

    Resor - kunde varit om det inte är så att framtida semestern redan är planerad!

    Nyheter - ther you have it! ÄLSKAR att de fått ut fyra av fotbollspojkarna i Thailand!
  • Anonym (Killenhär)
    Anonym (Najnaj) skrev 2018-07-09 00:33:58 följande:

    Haha, tja jag får väl hoppas det för din skull. NÅN belöning ska du väl ha för att du fortsätter titta på en dålig actionfilm :P

    Kläder - kunde varit om det inte hade varit så NEDRANS tråkigt med just det:)!

    Resor - kunde varit om det inte är så att framtida semestern redan är planerad!

    Nyheter - ther you have it! ÄLSKAR att de fått ut fyra av fotbollspojkarna i Thailand!


    Haha...Jepp hon dök upp, men vad tusan hon hade de ihjäl. ....haha....nu ser det dystert ut...

    Jamen såg det, såååå bra och helt underbart vilka resurser som sätts in för att rädda dom.

    Nämen vad härligt med planerad semester :) något du vill skriva om hur planerna är?
  • Anonym (Najnaj)
    Anonym (Killenhär) skrev 2018-07-09 00:38:28 följande:

    Haha...Jepp hon dök upp, men vad tusan hon hade de ihjäl. ....haha....nu ser det dystert ut...

    Jamen såg det, såååå bra och helt underbart vilka resurser som sätts in för att rädda dom.

    Nämen vad härligt med planerad semester :) något du vill skriva om hur planerna är?


    "Vad tusan hade ihjäl" haha! Underbart är kort...mycket, mycket...

    :) ja, otroligt vilka resurser och insatser!

    Ja, kan skriva imorgon men nu verkar sömnen kicka in och eftersom jag ska jobba imorgon får den prio ett...

    Kul konversation! Night night Killendär!
  • Anonym (Killenhär)
    Anonym (Najnaj) skrev 2018-07-09 00:46:28 följande:

    "Vad tusan hade ihjäl" haha! Underbart är kort...mycket, mycket...

    :) ja, otroligt vilka resurser och insatser!

    Ja, kan skriva imorgon men nu verkar sömnen kicka in och eftersom jag ska jobba imorgon får den prio ett...

    Kul konversation! Night night Killendär!


    Mycket trevligt, tack för stunden. Klokt att prioritera sömnen, hoppas du somnar. Godnatt!
  • Flerbarnsmamman80

    När mannen åkt på jobbet och barnen sover får mamma egen och skön tid ;)

  • ihemlighet
    Gillar att bli sedd skrev 2018-07-09 05:25:46 följande:

    Har precis smekt mej till en härlig orgasm bredvid min man.

    Kvinna 44


    Fick han vara med eller är han ovetande?

    Jag önskar att min tjej också gjorde så, härligt att vakna upp till en kåt kvinna som onanerar, bara krypa intill och hjälpa till med ett skönt avslut.

    Jag vet vad jag ska göra nu iaf.. Jag blev väldigt upphetsand av tanken,
  • jj57

    Igår kväll, i sängen inför frugan som var med på skype. Ganska sexigt när man är ifrån varandra. 

Svar på tråden Har ni onanerat idag?