• Karriis

    Vill du ha en bild fixad?

    Hej!

    Jag har varit alltför sugen på att pilla i Photoshop de senaste dagarna så jag tänkte att om ni har några porträttbilder som behöver retuscheras (Hy, ögon, smink m,m är det roligaste jag vet i PS) så kan ni gärna skicka till mig så skickar jag tillbaka den färdiga bilden!

    Jag har ingen utbildning inom foto utan lär mig på egen hand, experimenterar och leker, jag är inget proffs.

    Skicka in bilden här eller skriv PM så får ni mailadress :)


  • Svar på tråden Vill du ha en bild fixad?
  • Marlin16

    Hej, jag skulle verkligen uppskatta om någon kund hjälpa mig med att snygga till en bild på min dotter.
    kortet ska användas till bröllop & dop kort i storlek 8*8cm. 
    Man kanske kan göra bakgrunden helt svart? Kortet har vit bakgrund, kanske går det att göra på annat sätt?
    Man får gärna snygga upp hennes axel där trasan ligger och ha det lite suddigt  och få den att smälta in, om det går?

    Tusen tack på förhand!! 



    1 april föddes vår underbara dotter!
  • Marlin16

    Superfint ljus du fick till! Tack!!

    Tror du det ser konstigt ut om man gör bakgrunden helt svart. Dvs att ta bort den rosa filten? Det kanske inte alls gör sig!?

  • bebis maj 12

    Jag har 5 bilder jag skulle vilja ha fixade..vart kan jag maila dom och få hjälp att ta bort bakgrunden?


    Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10,Natanael maj-12
  • Ash

    http://forumbilder.se/show.aspx?iid=6032012102033b3eb


    Marlin16 skrev 2012-06-23 09:08:17 följande:
    Superfint ljus du fick till! Tack!!

    Tror du det ser konstigt ut om man gör bakgrunden helt svart. Dvs att ta bort den rosa filten? Det kanske inte alls gör sig!?


    Smakfråga tror jag. Jag tycker filten tillförde värme i bilden. Och utan filten tycker jag handduken ser konstigare ut. Hursom här är en version utan filten.


    Contrast. Makes it real.
  • bebis maj 12

    Kan någon ta bort bakgrunden på denna bild och göra den bättre



    ?
    Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10,Natanael maj-12
Svar på tråden Vill du ha en bild fixad?