• Karriis

    Vill du ha en bild fixad?

    Hej!

    Jag har varit alltför sugen på att pilla i Photoshop de senaste dagarna så jag tänkte att om ni har några porträttbilder som behöver retuscheras (Hy, ögon, smink m,m är det roligaste jag vet i PS) så kan ni gärna skicka till mig så skickar jag tillbaka den färdiga bilden!

    Jag har ingen utbildning inom foto utan lär mig på egen hand, experimenterar och leker, jag är inget proffs.

    Skicka in bilden här eller skriv PM så får ni mailadress :)


  • Svar på tråden Vill du ha en bild fixad?
  • Border
    hernameispekka skrev 2012-10-03 19:24:23 följande:
    Mina? Detta är bilder jag redigerat åt andra. Har inga barn
    Nej, jag fattade det nu haha! Jag bara antog att det var finskaflikkan som fixat sina egna bilder. Ja, hujedamig.
  • WickedyWitch

    Vill gärna att bilden ska se lite äldre ut, fast helst inte för grusig. Lite 40/50-tal, och gärna göra bakgrunden snyggare =P Antingen att blurra det lite eller något. Annars är det fritt fram =)




    Som förra, gärna fixa bakgrunden på denna, annars är det fritt fram :) Kanske göra ögonen mer framhävande än resten, gärna något lite estetiskt eller så :)



     

  • Trolla75

    Jag tackar så jättemycket för de fina bilderna på Bosse... Hans matte kommer bli så glad! Skrattande


    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - Lillebror 18e juli 2012♥ღ
  • Karriis
    WickedyWitch skrev 2012-10-04 09:26:15 följande:

    Vill gärna att bilden ska se lite äldre ut, fast helst inte för grusig. Lite 40/50-tal, och gärna göra bakgrunden snyggare =P Antingen att blurra det lite eller något. Annars är det fritt fram =)


    Som förra, gärna fixa bakgrunden på denna, annars är det fritt fram :) Kanske göra ögonen mer framhävande än resten, gärna något lite estetiskt eller så :)


     


     





    www.karriis.com - kampen om ett barn efter 4 missfall. Nu har vi ett plus på stickan!
Svar på tråden Vill du ha en bild fixad?