• FrökenIda

    Bra barnmorske-mottagning/ar i Kronobergs län, gärna Växjö?

    Hej!

    Är äntligen gravid =) V 4-5 och letar nu en bra barnmorskemottagning i Kronobergs län.
    Jag och min man bor för tillfället i skåne men ska flytta till Ljungby till höst.

    Finns det några bra i Växjö?  

  • Svar på tråden Bra barnmorske-mottagning/ar i Kronobergs län, gärna Växjö?
  • lyckligmamma87

    I Ljungby finns en kanon Emma heter hon o sen finns en annan mörkhårig som är kanon plan 6 på sjukhuset sen som fl bm hade ja en kanon bra

  • FrökenIda
    lyckligmamma87 skrev 2012-08-27 18:38:46 följande:
    I Ljungby finns en kanon Emma heter hon o sen finns en annan mörkhårig som är kanon plan 6 på sjukhuset sen som fl bm hade ja en kanon bra
    Tack! 

    Men finns det barnmorske mottagningen kvar på lasarettet  i Ljungby nu när BB är nerlagt? Längesen jag var på lasarettet :P Kommer från Ljungby och vi ska flytta dit igen, så Ljungby hade varit perfekt =) Trodde dock jag skulle behöva vara tvungen att vända mig till Växjö, men klart några privata finns det väl då förstår jag.. ?  Emma, kan man hitta hennes kontaktinfo, hemsida, dylikt? Så jag kan ringa henne och boka tid :)
  • FrökenIda
    lyckligmamma87 skrev 2012-08-27 18:38:46 följande:
    I Ljungby finns en kanon Emma heter hon o sen finns en annan mörkhårig som är kanon plan 6 på sjukhuset sen som fl bm hade ja en kanon bra
    Fb träffar man henne något innan eller det är bara under förlossningen? Och vart blir det, Växjö då va? 
  • lyckligmamma87

    Bm mottagning är kvar på plan 6

    O förlossningen är i Växjö el Värnamo el Halmstad ..... Jag träffa fl bm först på fl

  • FrökenIda
    lyckligmamma87 skrev 2012-08-29 10:45:33 följande:
    Bm mottagning är kvar på plan 6

    O förlossningen är i Växjö el Värnamo el Halmstad ..... Jag träffa fl bm först på fl
    Ja, jag kollade nyss upp det och såg att mottagningen finns i Ljungby, så tänkte ringa dit idag. Men hon Emma har hon något nr man kan få tag i eller? 
  • lyckligmamma87

    Humm har ej det i min nya mob men du kan fråga efter henne mellan 13-14 har dom tele tid osv.....

  • FrökenIda
    lyckligmamma87 skrev 2012-08-29 11:28:00 följande:
    Humm har ej det i min nya mob men du kan fråga efter henne mellan 13-14 har dom tele tid osv.....
    Jaha så hon jobbar på b-mottagningen på lasarettet? Det var därför jag ställde frågor innan om hon var privat och så, för det framgick aldrig Tungan ute 

    Men ok, då så, nemas problemas! Jag ringer de imorgon under telefontid och frågar efter Emma. Kanske, om jag vågar, vet inte om man kan be om en särskild bm sådär bara.. :) De tycker väl att man får ta den som finns tillgänglig hihi men jag kan ju be om att få boka tid hos henne för inskrivning.

    Tack för tipsen! 
  • lyckligmamma87

    Ne du får välja sj vem du vill ha osv ler japp lasarettet va hon på.... I Ljungby ler.... Sen finns en mörkhårig tjej som är trevlig o bra men vet ej va hon heter men ska fråga en vän som har henne :)

  • lyckligmamma87

    Barbro ska du söka Emma är enlig vännen en översittare osv

Svar på tråden Bra barnmorske-mottagning/ar i Kronobergs län, gärna Växjö?