• Anonym (Tjej30)

    Såg grannen runka. Ringa polisen?

    Häromkvällen såg jag in i vardagsfönstret att min granne satt i soffan med datorn i knät och runkade till något.

    Han hade dragit för gardinerna men de var såna där genomskinliga vita tunna saker så att man såg igenom. Det var mörkt och han hade släckt alla lampor så att ingen skulle se säkert.

    Men man såg om man tittade noga vad han gjorde. Bör man ringa polisen?

  • Svar på tråden Såg grannen runka. Ringa polisen?
  • PrimitivMan
    Kolibri12 skrev 2012-08-31 15:16:51 följande:
    Jag utgår ifrån att Ts skämtar.

    Det här är FL. Allt är möjligt
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Alby

    Herregud jag går naken hemma och har inte alltid draperierna nere, ska nån polisanmäla mig nu?

  • Anonym
    Kolibri12 skrev 2012-08-31 15:16:51 följande:
    Jag utgår ifrån att Ts skämtar.

    Varför skulle hon skämta? Det är ju fruktansvärt ju!
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Alby skrev 2012-08-31 15:18:25 följande:
    Herregud jag går naken hemma och har inte alltid draperierna nere, ska nån polisanmäla mig nu?
    Ja, det hoppas jag verkligen att någon gör!
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Lillis80

    Självklart ska du ringa polisen! Annars kommer han säkert göra det om och om igen! Skriv en arg lapp också där du ber honom låta bli - och framförallt låter bli när du tittar in i hans v-rum!!!

  • Anonym
    PrimitivMan skrev 2012-08-31 15:17:43 följande:

    Det här är FL. Allt är möjligt

    Möjligheternas land!

    Ts din granne kanske vill ha sällskap om du känner dig så ensam. 
  • Novembertvillingar

    Så nu får man alltså inte göra d skönt för sig själv i sitt eget hem längre å kolla porr samtidigt? Men d e klart när d e en snusk gubbe som sitter hemma å runkar till något på datorn så måste d ju betyda barnporr eller hur!? Nä för fan ge dig å skaffa dig ett eget liv. Den enda som ska anmälas e du som fönstertittar trots att han uppenbarligen försökte dig på lite privat tid då han dragit för gardinen å släckt.

  • TrailerTrash

    Självklart ska du anmäla till polisen.Såna där grannar borde ju inte få gå lösa i samhället


    Två färger,en tro
Svar på tråden Såg grannen runka. Ringa polisen?