• emmasmammajonna

    medium?? västmanland/södermanland

    skulle så gärna vilja komma i kontakt med ett medium, en riktig..
    men hur ska man veta att han hon är riktig?

    har du nån bra efarenhet av medium?

    är sådant dyrt?

    helst i västmanland / södermanland området.
    eskilstuna, arboga, västerås osv...

  • Svar på tråden medium?? västmanland/södermanland
  • dirpower

    Jag är bekant med två personer i den branschen men rekommenderar det inte. Man släpar med sig så mycket osynligt skit när man har med sådana att göra. Det kan verka bra och positivt men i slutändan har man bjudit hem allt som mediumet får sin information ifrån.

    Vad är det du har i tankarna?

  • emmasmammajonna
    dirpower skrev 2012-09-17 22:51:54 följande:
    Jag är bekant med två personer i den branschen men rekommenderar det inte. Man släpar med sig så mycket osynligt skit när man har med sådana att göra. Det kan verka bra och positivt men i slutändan har man bjudit hem allt som mediumet får sin information ifrån.

    Vad är det du har i tankarna?
    vill så gärna försöka få svar från min dotter om hon har det bra.
  • astro

    Min erfarenhet är att små barn alltid har det bra på andra sidan. De blir väl omhändertagna.

    Det är inte lätt att veta om ett medium är seriöst eller ej. De som vill ha mycket betalt är oftast bluffmakare.Bland övriga finns det de som är bra, och de som tror dig vara äkta men som bara är knäppa, och en del andra varianter.

    Om det finns ett spiritualistiskt sällskap eller Swedenborgare i närheten brukar man kunna fråga dem. De medier man kan kontakta via t ex butiker som säljer esoterika är oftast rätt ok också.

    Men i grund och botten är det ofta klokast att låta bli. När din sorg så småningom blir mindre häftig så kommer du troligen att kunna känna i hjärtat att ditt barn är tryggt. Lita på den känslan. 


  • dirpower

    Jag är bekant med en kvinna som fått massor med problem med andar sedan hon sökt kontakt för sin dotters skull. Sängen har till och med vippats omkull när hon sov. Inte så trevligt. Det finns ingen människa som kan garantera att andarna inte följer med dig hem.

Svar på tråden medium?? västmanland/södermanland