• fluu

    Innan ni fick barn,vad trodde ni aldrig att ni skulle höra er själva säga?

    Jag börjar:

    - Men lilla gumman,du ser ju ut som en berusad groda.

    - Varför ligger det ärtor i duschen?!


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • Svar på tråden Innan ni fick barn,vad trodde ni aldrig att ni skulle höra er själva säga?
  • Loriyana
    CeeJay skrev 2012-10-28 19:24:51 följande:
    "Tänk på barnen i Afrika"

    Jag lovade dyrt och heligt att jag aldrig någonsin skulle använda den repliken på mitt barn. Men tji fick jag! Den repliken har slunkit ut ett par gånger *skäms*
  • Miew

    Jag har till och med visat klipp på youtube på barn i Afrika(skäms).
    Trodde aldrig att jag skulle säga; JAAAA, du FÅR en kaka till bara du är TYST i 5minuter.

    Ibland är man helt slut i hjärnan...

  • Mammat3

    " Nej du får inte stoppa in pinnar i snippan" var i somras när vi började med potträning tog ett tag innan hon slutade försöka stoppa in saker :/

  • Ramborg

    "Så, nu vet du hur pappas träningsskor smakar, nu behöver du inte gnaga på dem fler gånger."


    42.
  • fluu
    luspudel skrev 2012-10-28 19:22:17 följande:
    Vrålat KOLLA EN KOOOOO!!! i bilen för att sedan inse att jag kör själv :-P Annars var nog det senaste "sluta stoppa pappersbitar i snippan!"
    Jag själv har blivit väldigt till mig när det körde förbi en lastbil,men sen kom jag på att dottern inte var med...
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • fluu
    Liverithe skrev 2012-10-28 19:29:49 följande:
    "jag är en tandborstrobot från planeten Karies...finns det några tandtroll här?"
    Haha!
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • fluu

    Kom på en till....

    - Men för i helvete älskling,du kan ju inte äta knäckebröd i köket!

    (Vi har ett lättväckt barn och sovrummet är bredvid köket).

    Man hittar grejer på konstiga ställen med. I skrivande stund hittade sambon en smörkniv under soffkuddarna.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
Svar på tråden Innan ni fick barn,vad trodde ni aldrig att ni skulle höra er själva säga?