• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Loveheart)
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-20 13:39:10 följande:
    Den fanns för 30 sekunder sen. Nyfiken som man är. Haha
    Vilken flik ligger den under??
  • Alltid Daph
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-20 13:39:10 följande:
    Den fanns för 30 sekunder sen. Nyfiken som man är. Haha

    Jag kommer bara tillbaka till forumet när jag klickar på tråden efter att ha sökt på Avsugningstrådenm (kan inte fatta att jag skriver det här precis när min chef går förbi. Tur att man har rygg och skärm mot väggen)
  • lilletrille
    Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-20 13:40:36 följande:
    Vilken flik ligger den under??
    Jag hittar den inte heller, vilken frustration att vara nyfiken på något man förmodligen aldrig får se!
  • Anonym (bmi plus)

    Den fanns nyss under sex och samlevnad, tredje sidan tror jag det var. Ja, jag är nyfiken och snokar reda på det jag vill se

  • Anonym (skäms)
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-20 08:30:45 följande:
    Till anonym (skäms): jag trodde inte det var möjligt att gå ner så mycket och se så fast och slät ut! Hur lång tid tog det för dej? Du borde byta nick till "jättestolt".
    Tack snälla!!! Det har tagit lite mer än 1 år. Men jag är INTE slät och fast någonstans, haha

    Och SÅ JÄVLA STORT tack till ALLA er som gett mig så snälla kommentarer. Känns helt fantastiskt att ni alla är så underbart snälla. En dag kanske jag vågar visa mig avklädd på riktigt för speciellt utvalda
  • Putt B
    Tom Araya skrev 2012-12-20 13:39:09 följande:
    ...så var man pucktvåa på den! SkämsSkrattande

    Kan inte vinna alla... du brukar leda !
    lilletrille skrev 2012-12-20 13:42:41 följande:
    Jag hittar den inte heller, vilken frustration att vara nyfiken på något man förmodligen aldrig får se!
    Så bra var den inte.. ett ansikte, en tutte, en kuk halvt begraven i en mun... inget man inte sett förr...

  • Putt B
    Anonym (skäms) skrev 2012-12-20 13:48:53 följande:
    Tack snälla!!! Det har tagit lite mer än 1 år. Men jag är INTE slät och fast någonstans, haha

    Och SÅ JÄVLA STORT tack till ALLA er som gett mig så snälla kommentarer. Känns helt fantastiskt att ni alla är så underbart snälla. En dag kanske jag vågar visa mig avklädd på riktigt för speciellt utvalda
    *host*

    utvald ?
  • Proppset
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 13:33:34 följande:
    Lugn, bara lugn. Jag ska snatta med mig en minnessticka från kontoret, föra över bilderna från gamla datorn till nya och lägga upp ett par trevliga foton. När jag kommer hem. vilket jag gör kl sex. Min man säger att jag inte får men han är på julfest med jobbet ikväll och har därmed förlorat sin vetorätt.



    Mhmm...det är så det funkar. Tack för tipset! Angående mannen alltså.
  • straight arrow
    lilletrille skrev 2012-12-20 13:42:41 följande:
    Jag hittar den inte heller, vilken frustration att vara nyfiken på något man förmodligen aldrig får se!
    Bilden finns kvar på andra sajter om man nu vill se den... Oskyldig
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
Svar på tråden Helkroppstråden