• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Putt B
    Philipsson skrev 2012-12-21 15:03:49 följande:
    Trodde det var en myt det där, med moroten...:)
    Morötter är en myt.. dom finns inte i verkligheten...
  • Cookie2
    L E O N skrev 2012-12-21 14:48:38 följande:
    Åhhh tack för alla underbara komplimanger! Ni är fantastiska allihop. Puss på er... Nu måste jag göra något åt hungern här och denna gången syftar jag på vanlig tråkig hunger för MAT....
    Trevlig, snygg och har stil.....du är en farlig man Drömmer .........
  • Anton Chigurh
    octopuzz skrev 2012-12-21 15:11:13 följande:


    Appropå att längta efter sol och värme. :) En bild från thailand 2010
    OctoOctoOcto, du slutar då fan aldrig leverera. Den saken är klar.

    Tack....scaryluv
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • octopuzz
    Anton Chigurh skrev 2012-12-21 15:19:40 följande:
    Octo, Octo, Octo, du slutar då fan aldrig leverera. Den saken är klar.

    Tack....scaryluv

    Äsch... hihi.. tack tack tack! Skrattande
  • Putt B
    Anton Chigurh skrev 2012-12-21 15:19:40 följande:
    Octo, Octo, Octo, du slutar då fan aldrig leverera. Den saken är klar.

    Tack....
    Nej.. det har varit åt helvete för mycket snack och lite verkstad här ett tag nu alltså...

    Tråden på väg att dö ?
  • octopuzz
    Putt B skrev 2012-12-21 15:22:00 följande:
    Nej.. det har varit åt helvete för mycket snack och lite verkstad här ett tag nu alltså...

    Tråden på väg att dö ?

    hemska tanke!!
  • Anton Chigurh
    octopuzz skrev 2012-12-21 15:21:46 följande:

    Äsch... hihi.. tack tack tack! Skrattande
    Så lite så, Octo, jag säger bara som det är, som alltid.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • petsod
    Putt B skrev 2012-12-21 15:22:00 följande:
    Nej.. det har varit åt helvete för mycket snack och lite verkstad här ett tag nu alltså...

    Tråden på väg att dö ?
    Möjligt men klaga inte på mig, jag har onekligen dragit mitt strå till stacken
  • Anton Chigurh
    Putt B skrev 2012-12-21 15:22:00 följande:
    Nej.. det har varit åt helvete för mycket snack och lite verkstad här ett tag nu alltså...

    Tråden på väg att dö ?
    Det hoppas jag verkligen inte, Putte, du som inte är blyg av dig får således träda fram. Lägg upp nåt exceptionellt som får alla våra vackra damer att tappa hakan. Inte naket, det vet vi ju vad det innebär, men nåt spännande.

    Damerna kommer tacka dig. Och mig. Framför allt mig.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Helkroppstråden