• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • SIPPAN13
    Anonym (???) skrev 2013-05-30 07:46:04 följande:

    Men allvarligt! Kan inte folk bläddra tillbaka och titta på dina bilder? ALLA är ju inte sååå intresserade?
    "Men allvarligt" verkar vara ditt favoritord Drömmer??
  • Anonym (???)
    Anonym (besatt) skrev 2013-05-30 07:46:47 följande:
    Johooo, det är vi visst det!!
     

    Och ni kan inte välja att enbart kolla hennes inlägg då? Eller vet ni inte hur man gör?
  • Amys

    Anton, Knin och Lightonarainyday... 

    Härligt att se mer manligt i tråden och läckra är ni! Anton, måste hämta andan varje gång du lägger upp bilder, dina armar är inte och leka med, tänk att få krama dig!Drömmer

  • Anonym (???)
    SIPPAN13 skrev 2013-05-30 07:47:17 följande:
    "Men allvarligt" verkar vara ditt favoritord Drömmer??

    Det var ju första gången jag skrev det!!
  • SIPPAN13
    Anonym (???) skrev 2013-05-30 08:03:53 följande:

    Det var ju första gången jag skrev det!!
    Ni anonyma får skylla er själva, hopplöst att hålla reda på vem som är vemObestämd.
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-05-30 08:10:30 följande:
    Men allvarligt !!!

    Varför hänger du i trådar du uppenbart inte trivs i, finns säkert trådar om djursex eller halalslakt som garanterat intresserar dig mer. Ha nu en skön dag.

    Puss, //Anton....Kyss 

    Hihi...nej, det är jag inte alls intresserad av! Jag tycker denna tråden är ganska kul ibland men jag tycker det är dålig variation faktiskt. Och nej, jag kommer inte bidra med någon bild själv. Jag blottar mig bara för vissa utvalda.
  • Anonym (X)
    Anonym (???) skrev 2013-05-30 08:15:53 följande:

    Hihi...nej, det är jag inte alls intresserad av! Jag tycker denna tråden är ganska kul ibland men jag tycker det är dålig variation faktiskt. Och nej, jag kommer inte bidra med någon bild själv. Jag blottar mig bara för vissa utvalda.

    VA? Är du inte allmänt gods som de andra härinne?
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-05-30 08:18:13 följande:
    Du visar noll bilder själv, ändå tycker du dig ha rätt å gnälla på andra som visar hur mycket underbart som helst. 

    Skärp till dig för helvete !!! 

    Inte svära...! Jag gnäller inte, jag förstår bara inte varför man lägger upp samma bilder igen och igen...men visst är det ert största intresse så ok!!