• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym ( )
    Anonym (???) skrev 2013-07-11 09:27:44 följande:
    Jaha...det stämmer då inte in på mig...så du tycker inte det handlar om bekräftelse då?



    Klart det handlar om bekräftelse. Kan man inte få det för sitt utseende så får man det för att man är taskig, elak, nedsättande. Varför skriver man annars tvångsmässigt i en tråd där ingen uppskattar ens kommentarer och ingen vill ha en där?
  • Anonym (MrMagic)
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-11 11:11:54 följande:
    Det bidraget gillas! Solig
    Man tackar! Glad
  • Anonym (MrMagic)
    NyttNamn skrev 2013-07-11 11:15:04 följande:

    Snyggt Mr M Härlig brunfärg!!
    Tack, det värmer! Skrattande
  • studentbruttan29
    Roligast av allt är ju att Trean3 inte kan hålla sig borta från tråden.

    Han/hon är helt besatt av att titta på alla kroppar i tråden. 
  • Nyfikne
    studentbruttan29 skrev 2013-07-11 11:34:53 följande:
    Roligast av allt är ju att Trean3 inte kan hålla sig borta från tråden.

    Han/hon är helt besatt av att titta på alla kroppar i tråden. 
    Eller hur?

    Skrattande 
    Jag har slutat kommentera dessa typer men blir road iaf. 
  • Anonym (???)
    Anonym ( ) skrev 2013-07-11 11:27:57 följande:


    Klart det handlar om bekräftelse. Kan man inte få det för sitt utseende så får man det för att man är taskig, elak, nedsättande. Varför skriver man annars tvångsmässigt i en tråd där ingen uppskattar ens kommentarer och ingen vill ha en där?

    Livet är hårt!!! Men de flesta människor behöver inte så värst mycket bekräftelse ändå! Om man tycker att man är snygg själv behöver man ju inte höra andra säga det? Sen finns de ju de som lever för att ge bekräftelse och får egen bekräftelse och lyckokänslor av det!
  • Anton Chigurh
    Anonym (???) skrev 2013-07-11 09:28:45 följande:

    Ja, nu var det ju inte jag som skrev det men ni måste väl förstå att det finns killar som gillar andra typer av tjejer? Det är ju ändå bara max tio killar som skriver här och "bekräftar"?
    Fast, nu är det ju som så, att, för varje person som skriver finns det minst ytterligare hundra som tittar, men aldrig skriver, människan fungerar på det viset när det gäller bildtrådar. Tro mig. Jag vet. Som självutnämnd FL-psykolog så vet jag...
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Nyfikne skrev 2013-07-11 09:58:32 följande:
    Please...
    kan inte ni bekräfta mig med lite... 


     
    Du är jättefin, Nyfikne.....Skål
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Nyfikne
    Anton Chigurh skrev 2013-07-11 12:05:39 följande:
    Du är jättefin, Nyfikne.....Skål
    Tack Anton
     
    Blir ju inspirerad av alla andra här. Skål