• telgebo

    Ska det vara så jäkla svårt att få sex som tjej?

    Jag kanske är för kräsen eller konstig som bara söker en sexuell relation med en kille runt min egen ålder och inget mer seriöst, men det verkar stört omöjligt att hitta det. Däremot one night stand finns det gott om men inget som intresserar mig.

    Jag har vart medlem på BC i över 1 år nu, dejtat några killar därifrån men inte fått nån känsla att de vart nåt för mig och sökt vidare men nu tappat intresset för killar därifrån då det aldrig leder till nivå 2 sas.

    Det verkar som att man är bränd på marknaden ju äldre man blir som tjej och singel, att man liksom får ställa in sig på att leva utan sex.

    Kanske bara är jag som är singel tjej som som längtar efter sex, känns verkligen så.


    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Svar på tråden Ska det vara så jäkla svårt att få sex som tjej?
  • Anonym

    jag tror du längtar efter sex men samtidigt vill ha något mer.Jag har känt det likadant, men den ene avlöste hela tiden den andre

    men efter många år som singel är jag inte missnöjd med livet, tror varje relation lär en någonting

    man kan jämföra din syster är gift men inte du.Frågan är om kk ger dig något?

    Livet idag är så många möten med människor många är seriemonogama   ,vårt samhälle idag ser ut så

    systerns ex bör du undvika 

  • PerversMan
    Paradigm skrev 2013-01-31 07:48:50 följande:
    Ts, jag tror du är för kräsen. :D
    Jag tror TS tror att Mr Right skall komma med sin vita springare och ta henne med storm, fast hon hittar säkert når fel på honom med.
  • OlleSQ

    Allt beror på hur man presenterar sig och vad man utstrålar. Det funkar ju bra med bimbostilen när man är ung och många killar vill doppa. Sen kommer man upp i ålder och det finns rätt många unga bimbotjejer som gärna särar på benen även för killar som är i den åldern som du söker män. Då har du åldern till din nackdel, sen är ju många män väl medvetna om att kvinnor i din ålder även om dom har nån unge vill ha mer. Det är sista chansen för er när ni börjar närma er 40. Har du då redan medskick som är litet så är det klart besvärande.

    Då är det dags att inse att du spelar i en annan liga och jobba på en annan framtoning. Det är dags att växa upp helt enkelt och sluta bete dig som du är 23 fast med barncravings. Det finns gott om blyga killar som inte haft framgångar med tjejer, där kan du nog hitta nått. Men det kräver att du får jobba för att hitta dom och visa att du inte är den där ytliga bimboslampan som allt kring dig just nu utstrålar.

    Nu kommer du tycka att jag är ett rövhål som inte vet nått om dig och du absolut inte är så som jag beskriver dig. Men jag är man och du har skrivit en hel del här i forumet och många män både uppfattar dig som jag och resonerar kring tjejer med den stilen som jag. För det är ju hur män uppfattar dig nu som gör att de inte nappar på dig, iaf inte de du vill ha, det är för mycket komplikationer med dig.

  • Anonym (Man)
    telgebo skrev 2013-01-29 01:06:10 följande:

    Ja måste hitta en gudagåva sexuellt snart alltså, håller på och gå åt. Kan nästan föreställa mig hur män som inte får tillräckligt ofta känner sig när frugan/tjejen bara vill fredagsknulla ha ha.
    Vi är nog många män som har varit i din situation också, att ha en stark lust att ha sex men inte kunna få till någon relation, varken kärleks- ellers bara sex-.
  • Anonym (Man)
    telgebo skrev 2013-01-29 15:27:04 följande:

    Jag orkar inte enagera mig på att leta efter kärlek och längtar inte efter nåt kärleksförhållande, men visst skulle drömkillen dyka upp s visst men som sagt jag orkar inte lägga ner energi och aldrig i mitt liv att jag pröjsar flera hundralappar för att hänga några månader på en sida.
    Tror du inte att din längtan efter sex kan blockera dina möjligheter att hitta kärleken? Kan du inte tänka dig att ge upp ditt sökande efter en sexrelation och acceptera att leva utan både kärlek och sex? Sen kan det småningom hända hur spännande saker som helst, du kanske när du minst anar möter någon som kan ge dig både och. 
  • Anonym (Lois)

    Min erfarenhet är att desperation lyser igenom. Och den är inte så attraktiv. kanske det är bättre att du lägger ner sökandet och fokuserar på dig själv ett tag. Faktiskt kan det börja häda grejer då. Självkänslan lyser igenom, osv, du vet.

  • Fröken reserverad
    Anonym (Lois) skrev 2013-01-31 09:32:36 följande:
    Min erfarenhet är att desperation lyser igenom. Och den är inte så attraktiv. kanske det är bättre att du lägger ner sökandet och fokuserar på dig själv ett tag. Faktiskt kan det börja häda grejer då. Självkänslan lyser igenom, osv, du vet.
    Bra inlägg. Sorgligt men sant.
    Reserverad står för upptagen.
  • nytt eller gammalt

    OK här kommer ett konkret råd. Jag har faktiskt tänkt på din situation och förstår dig på ett sätt.
     
    Ta nu så fort som möjligt och ligg med någon som är riktigt desperat. Det finns säkert även här på FL om det nu är här du föredrar att hitta män. Det finns säkert nån som är villig att ta sin bil 40 mil för att träffa dig en gång.

    EFTER att du fått det där ligget, läs igenom tråden igen och fundera över vad du egentligen vill, vad många andra säger och tänker och så vidare.

    Det ÄR svårt att tänka klart när man är desperat efter en man rent fysiskt.     

Svar på tråden Ska det vara så jäkla svårt att få sex som tjej?