• telgebo

    Ska det vara så jäkla svårt att få sex som tjej?

    Jag kanske är för kräsen eller konstig som bara söker en sexuell relation med en kille runt min egen ålder och inget mer seriöst, men det verkar stört omöjligt att hitta det. Däremot one night stand finns det gott om men inget som intresserar mig.

    Jag har vart medlem på BC i över 1 år nu, dejtat några killar därifrån men inte fått nån känsla att de vart nåt för mig och sökt vidare men nu tappat intresset för killar därifrån då det aldrig leder till nivå 2 sas.

    Det verkar som att man är bränd på marknaden ju äldre man blir som tjej och singel, att man liksom får ställa in sig på att leva utan sex.

    Kanske bara är jag som är singel tjej som som längtar efter sex, känns verkligen så.


    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Svar på tråden Ska det vara så jäkla svårt att få sex som tjej?
  • Anonym (Svårt fall)

    Ja på FL lär du får svårigheter att finna en juste man. Inte för att de inte finns utan för att du visar noll ödmjukhet. Dessutom är du hal på så sätt att du postar bilder på "dina" bröst i brösttråden när de i själva verket inte är dina. Varför då överhuvudtaget posta? Det var ju inte ens ett ironiskt inlägg. Man vet med andra ord inte var man har dig.

  • J a d e d
    telgebo skrev 2013-01-31 23:02:28 följande:
    Jag fattar nada av vad ni svamlar om. Nu får ni förklara er tack.

    Tror ni jag suktar efter inbox meddelande?
    Slappna av.
    In my soul there?s a world for you.
  • telgebo

    Många fega anonyma här. Vågar ni inte stå för vad ni tycker? Antagligen inte så ni anonyma det ni säger bryr jag mig inte om eftersom mi inte står för vad ni skriver och tycker. Förstår inte vad man får ut av att sitta och skriva en massa kaxigt skit om andra anonymt.


    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Anonym (Svårt fall)
    telgebo skrev 2013-01-31 23:14:19 följande:
    Många fega anonyma här. Vågar ni inte stå för vad ni tycker? Antagligen inte så ni anonyma det ni säger bryr jag mig inte om eftersom mi inte står för vad ni skriver och tycker. Förstår inte vad man får ut av att sitta och skriva en massa kaxigt skit om andra anonymt.
    Jag är anonym, anonym men jag är på intet sätt kaxig. Du frågar en sak i TS och jag svarar ärligt utan att på något sätt kränka dig. Nej jag tycker inte att du är ödmjuk och ja jag tycker att du framstår som hal. Det är väl inte att kaxa? Snarare framföra väl underbyggda åsikter. Var är jag kaxig?
  • visma1
    telgebo skrev 2013-01-31 23:02:28 följande:
    Jag fattar nada av vad ni svamlar om. Nu får ni förklara er tack.

    Tror ni jag suktar efter inbox meddelande?



    Inbox är väl alltid trevligt
  • irriducbili
    visma1 skrev 2013-01-31 23:29:34 följande:
    Inbox är väl alltid trevligt



    Beror från vem
    As a child I could walk on the ceiling
  • PerversMan
    telgebo skrev 2013-01-31 23:14:19 följande:
    Många fega anonyma här. Vågar ni inte stå för vad ni tycker? Antagligen inte så ni anonyma det ni säger bryr jag mig inte om eftersom mi inte står för vad ni skriver och tycker. Förstår inte vad man får ut av att sitta och skriva en massa kaxigt skit om andra anonymt.

    Om du bor där som ditt nick antyder, borde du ju lätt kunna få tag några trevliga syryoyo killar... De brukar ju kunna uppskatta en som dig..
  • Paradigm

    Usch, nu går det i överstyr här. Tagga ned lite mot TS. :/

Svar på tråden Ska det vara så jäkla svårt att få sex som tjej?