• telgebo

    Ska det vara så jäkla svårt att få sex som tjej?

    Jag kanske är för kräsen eller konstig som bara söker en sexuell relation med en kille runt min egen ålder och inget mer seriöst, men det verkar stört omöjligt att hitta det. Däremot one night stand finns det gott om men inget som intresserar mig.

    Jag har vart medlem på BC i över 1 år nu, dejtat några killar därifrån men inte fått nån känsla att de vart nåt för mig och sökt vidare men nu tappat intresset för killar därifrån då det aldrig leder till nivå 2 sas.

    Det verkar som att man är bränd på marknaden ju äldre man blir som tjej och singel, att man liksom får ställa in sig på att leva utan sex.

    Kanske bara är jag som är singel tjej som som längtar efter sex, känns verkligen så.


    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Svar på tråden Ska det vara så jäkla svårt att få sex som tjej?
  • Anonym
    telgebo skrev 2013-02-01 16:14:31 följande:
    Jo jag är nog inte så intelligent med 4,8 i avgångsbetyg, suck



    Precis som klass inte nödvändigtvis innebär pengar och hög status, innebär intelligens inte alltid höga betyg eller ett diplom från Mensa.
  • telgebo
    Fröken reserverad skrev 2013-02-01 16:12:56 följande:



    Jag förstår inte problemet att hitta någon som ger en sex regelbundet. När jag var ute på marknaden träffade jag män från bc. Klickade vi hade vi sex många ggr ( längsta kk förhållandet varade i tio månader sen blev jag kär i en annan.)

    Generellt är det hyfsat lätt för en socialt kompetent kvinna att få en regelbunden kk som ger en bra sex.

    Men man vet inte förrän man knullat om det var bra. Var sexet bra bestämmer man träff igen.
    Alla har inte samma tur som du, och de män jag dejtat från BC har jag inte funnit attraktiva att jag vill ligga med dom så enkelt är det. Jag hade en KK förhållande som varar än idag men han är så jäkla svår och det blir så regelbundet och han knullar en KK ett tag och mig samtidigt som han har ihop det med andra och sen är det jag ett tag och sen duger jag inte ett tag och sen kommer han krypandes tillbaka när han är singel igen efter några veckor och så håller det på och gjort sen i maj 2011 och jag vill inte ha en velpotta utan en man som vill ha mig som sin älskarinna utan massa krångel. Jag vill veta att han ger mig sex när jag har behov av det vilket är ganska ofta. Svårt dessutom att ha en KK som inte får upp kuken vid annat än oralsex.
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    Anonym (ny vinkel på det hela) skrev 2013-02-01 16:16:55 följande:



    Vilken utbildning syftar du på? 4.8 från högstadiet, gymnasiet eller högskolan. Och isåfall vilket program?

    Varför är det viktigt för dig att veta det?
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Anonym
    telgebo skrev 2013-02-01 16:18:21 följande:

    Varför bryr du dig och varför skiter du i att besvara mina frågor? Det osar svartsjuka lång väg här anser jag.

    Han tänder min sexuella njutning på det sätt han beskriver vad han njuter av och hur han vill ha mig.
    Egentligen har jag full förståelse för ditt initiala dilemma , men däremot är det smått irriterande när du har så starka åsikter om andra människor , anser dig ha koll på vad en man med klass är , likställer alla män med icke västerländskt utseende med muslimer , visar allmän okunskap i det mesta men ändå har väldigt höga krav på en eventuell KK. Ju längre ner man läser i dina inlägg desto mindre sympatisk framstår du som och man börjar få en viss förståelse för anledningen till ditt problem. Jag tror du helt enkelt siktar för högt , du ställer krav på en partner som du själv inte besitter , att du sedan verkar tycka dig ha funnit en man med klass i någon som bedrar sin fru ger en hint om att det du klassar som man med klass är rätt otydligt , kanske för att du helt enkelt inte vet vad klass är.

    Men å andra sidan så , lika barn leka bäst , så du och guldklimpen du lyckats hitta passar antagligen varandra som handen i handsken , ni är på ungefär samma nivå. 
  • OlleSQ
    telgebo skrev 2013-02-01 16:28:34 följande:

    Jaha tro det då, huvudsaken är att jag vet att jag då inte är ett troll och tillbringar mycket av min tid i denna tråd på ett forum och det är en jävla tur att jag vet var jag bor. Bara för att jag bor här så betyder det inte att jag känner alla syrianer i Ronna som ligger ett stenkast härifrån. Jag umgås inte med blattar har jag ju skrivit.
    Inte för att Geneta är så jävla mycket bättre direkt och oavsett var i Syritälje man bor så har man koll. Men trolla på för all del men inte är du från den stan inte.
  • Fröken reserverad
    telgebo skrev 2013-02-01 16:24:00 följande:
    Alla har inte samma tur som du, och de män jag dejtat från BC har jag inte funnit attraktiva att jag vill ligga med dom så enkelt är det. Jag hade en KK förhållande som varar än idag men han är så jäkla svår och det blir så regelbundet och han knullar en KK ett tag och mig samtidigt som han har ihop det med andra och sen är det jag ett tag och sen duger jag inte ett tag och sen kommer han krypandes tillbaka när han är singel igen efter några veckor och så håller det på och gjort sen i maj 2011 och jag vill inte ha en velpotta utan en man som vill ha mig som sin älskarinna utan massa krångel. Jag vill veta att han ger mig sex när jag har behov av det vilket är ganska ofta. Svårt dessutom att ha en KK som inte får upp kuken vid annat än oralsex.



    En sak man kan fundera över är faktiskt att ha flera kks parallellt just för att öka möjligheterna att få till en träff. Min erfarenhet är att det ÄR svårt att få till träffar tillräckligt ofta om båda har barn och jobb och fritids intressen. Min lösning var att ha ett par parallellt (samtliga inblandade visdte om det)
    Reserverad står för upptagen.
  • telgebo
    OlleSQ skrev 2013-02-01 16:34:52 följande:
    Inte för att Geneta är så jävla mycket bättre direkt och oavsett var i Syritälje man bor så har man koll. Men trolla på för all del men inte är du från den stan inte.

    Men ge dig, jag bor i staden, vill du bli hembjuden till mig och se själv eller? Du kan ta 752 från centrum förbi Geneta och vidare men tar längre tid.

    Annars kanske jag kan besvara något Tälje fråga.

    Har bott här sen 07.
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    Fröken reserverad skrev 2013-02-01 16:46:37 följande:



    En sak man kan fundera över är faktiskt att ha flera kks parallellt just för att öka möjligheterna att få till en träff. Min erfarenhet är att det ÄR svårt att få till träffar tillräckligt ofta om båda har barn och jobb och fritids intressen. Min lösning var att ha ett par parallellt (samtliga inblandade visdte om det)

    Jo han är positiv till det, men själv känner jag att jag faktiskt vill hålla mig till en och inte knulla runt, vill att han ska tillfredsställa mig såpass sexuellt när vi väl ses att jag känner mig mätt på sex tills nästa gång. Får väl se vad det blir av det hela.
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Anonym

    Du kanske inte duger för att någon ska vilja ligga med dig gång på gång!

  • telgebo
    Anonym skrev 2013-02-01 18:38:45 följande:
    Du kanske inte duger för att någon ska vilja ligga med dig gång på gång!
    Vad är det för skitsnack?

    Har aldrig varit med om det förr med mina KK så varför nu, loser
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
Svar på tråden Ska det vara så jäkla svårt att få sex som tjej?