• Pokergirl

    Kvinnliga företagare - här är vår tråd

    Tänkte starta en tråd för oss kvinnliga företagare. Ett diskussionforum där allt som har med företagande att göra kan diskuteras.

    Moms, reklam, skatter, bokföring, marknadsföring, ekonomi, starta eget.... Här hjälps vi åt, företagande är inte lätt alla gånger!

  • Svar på tråden Kvinnliga företagare - här är vår tråd
  • Pokergirl

    Tummy> Ska ha det i bakhuvudet, men jag tror att det bara är läkare och terapeuter som får ta in exuviance. Själv är jag ju bara sjuksköterka... (Dom fem åren på universitetet räckte inte långt i skönhetsvärlden)

    Vem var det som skulle annonsera här på familjeliv? Har annonsen kommit igång Resultat? Är intresserad, funderar själv på att annonsera mitt makeupmärke jag börjat importera från usa.

  • nojjan

    Jag har precis reg. mig som ett företag, är jag välkommen?


    Nojjan nojjar vidare....
  • Pokergirl

    nojjan> Berätta mer! Här är vi sååå nyfikna på alla nya deltagare!

  • Ralleröj

    jag visste inte att man kunde annonsera här på FL, du som ska eller har gjort det, berätta gärna!!!!

  • Pokergirl

    Det går att annonsera, typ som de annonser som man ser i början/slutet av forumsidorna. Själv har jag tittat på bröllopstorget eftersom det är makeup jag ska sälja och det känns som att bröllopstorget är rätt forum. En annons/banner går på närmare 5000 + moms, men bokar man tre månader kommer man ner på 4000.

  • Ralleröj

    oj vad dyrt... eller iallfall för mig då måste jag nog vänta tills jag fått in lite pengar.

  • Lilie

    Rallaröj: Man kan även annonsera på fliken "Barnbutiker & Varor" här på FL, det kostar 2795 kr per år (exkl moms) Då dyker din banner upp även på FLs framsida med jämna mellanrum. Du hittar alla annonspriser under den fliken.

    Jag annonserar så och det drar en hel del folk.

  • Pokergirl

    Lilie> Har du kunnat uppskatta hur stor hjälp det varit att annonsera? Antal kunder? Ökad försäljning?

  • Ralleröj

    fast nu kom jag på att mina tjänster kanske inte passar in under de rubrikerna.....

Svar på tråden Kvinnliga företagare - här är vår tråd