• Anonym (16 åring)

    Pinsammaste ni gjort på fyllan?

    Ligger hemma och är sjuk, har otroligt tråkigt så kan ingen underhålla mig och dela med sig av lite pinsamma/roliga saker ni gjort eller sagt på fyllan? :D 

    Vet att det finns ett antal såna här trådar redan men var längesen jag såg någon aktiv! 
    Jag tänkte skriva ner mina historier om ett litet tag ;)

  • Svar på tråden Pinsammaste ni gjort på fyllan?
  • CarinaL26
    Anonym (Carro) skrev 2013-08-10 11:47:46 följande:
    Oj, det är många pinsamma saker man kommer ihåg. Min första fylla t.ex, hela gänget drack öl och sprit hos en kille och sedan tog vi pendeltåget in till stan. Jag kissade ner mig och halva vagnen innan vi kom fram till Centralen. Väl där så spydde jag i en papperskorg om och om igen. Mina kompisar satte mig på tåget tillbaka och ringde mina föräldrar att de skulle hämta mig på stationen. Väl hemma fick jag smisk men var så full att jag knappt kände nåt trots att det var på bara skinnet.

    Sedan finns det andra gånger då jag snubblat på fyllan och hela kjolen drogs upp över magen så att alla kunde se att jag inte hade några trosor, spytt ner en taxi, kissat ner mig igen, strippat på fest mm. Alldeles för många pinsamheter är det i alla fall som man gjort på fyllan.  
    Det var verkligen pinsamt så det förslår, men det måste väl ha varit länge sedan med tanke på hur dina föräldrar behandlade dig?
  • Fobiker

    De som känner mig nu skulle aldrig tro detta, men jag var ganska vild av mig i tidiga 20-års åldern, åtminstone när jag fått alkohol i kroppen. Finns några historier att berätta, men jag nöjer mig med en just nu.

    Jag gick ensam på fyllan genom min hemstad någon helgkväll. Skulle gå till något uteställe och leta efter några polare. På vägen dit drabbades jag av ett överjordiskt behov av att bajsa, men tyvärr fanns det inga offentliga toaletter. Plötsligt går jag bara in i ett äldre hyreshus, uppför en trapp och hittar en olåst dörr in till en lägenhet. Jag kommer inte riktigt ihåg var det var, men jag kände i alla fall ingen som bodde där och jag har ingen aning om varför jag gick in just där. Egentligen hade jag tänkt gå in och fråga om jag fick låna toaletten, men jag såg inte till någon person i hallen. Däremot hörde jag att det var ganska många personer längre in i lägenheten (det var en lägenhet av lite större modell), lät som att det var någon fest, men plötsligt kändes det lite pinsamt att gå in till en massa främlingar och be att få låna toaletten, så jag gick och satte mig på toa utan att säga något. Fast jag var duktig nog att ta av mig skorna i hallen!

    Jag uträttade mitt behov och insåg när jag torkat och rest mig att jag hade skitit toastolen mer eller mindre full, det gick inte att spola ned och det luktade skunk. Jag kände paniken komma, men så tog fyllemodet över, jag tog ett djup andetag, öppnade toadörren och klev ut i hallen igen, såg forfarande inte till någon människa, och började gå mot ytterdörren. Då hör jag någon längre in: "Tyst! Är det någon som är på toa?!" Jag fick panik, slet åt mig skorna, slängde upp dörren och sprang ut i trapphuset. När jag springer ned för trappan hör jag ytterligare en person skrika: "Men vad fan, det ju någon som har varit in hit och skitit stopp i toan!!!" Jag sprang ut på gården i strumplästen med skorna i handen, runt hörnet och fortsatte springa så i ett par kvarter innan jag ramlade ihop i någon portuppgång där jag satt och skrattade mig fördärvad i flera minuter. Jag kunde inte fatta att jag kom undan med det utan bli sedd! Sedan tog jag på mig skorna igen och fortsatte kvällen som planerat.   

      

  • Anonym (usch)
    Fobiker skrev 2013-08-11 13:37:05 följande:
    De som känner mig nu skulle aldrig tro detta, men jag var ganska vild av mig i tidiga 20-års åldern, åtminstone när jag fått alkohol i kroppen. Finns några historier att berätta, men jag nöjer mig med en just nu.

    Jag gick ensam på fyllan genom min hemstad någon helgkväll. Skulle gå till något uteställe och leta efter några polare. På vägen dit drabbades jag av ett överjordiskt behov av att bajsa, men tyvärr fanns det inga offentliga toaletter. Plötsligt går jag bara in i ett äldre hyreshus, uppför en trapp och hittar en olåst dörr in till en lägenhet. Jag kommer inte riktigt ihåg var det var, men jag kände i alla fall ingen som bodde där och jag har ingen aning om varför jag gick in just där. Egentligen hade jag tänkt gå in och fråga om jag fick låna toaletten, men jag såg inte till någon person i hallen. Däremot hörde jag att det var ganska många personer längre in i lägenheten (det var en lägenhet av lite större modell), lät som att det var någon fest, men plötsligt kändes det lite pinsamt att gå in till en massa främlingar och be att få låna toaletten, så jag gick och satte mig på toa utan att säga något. Fast jag var duktig nog att ta av mig skorna i hallen!

    Jag uträttade mitt behov och insåg när jag torkat och rest mig att jag hade skitit toastolen mer eller mindre full, det gick inte att spola ned och det luktade skunk. Jag kände paniken komma, men så tog fyllemodet över, jag tog ett djup andetag, öppnade toadörren och klev ut i hallen igen, såg forfarande inte till någon människa, och började gå mot ytterdörren. Då hör jag någon längre in: "Tyst! Är det någon som är på toa?!" Jag fick panik, slet åt mig skorna, slängde upp dörren och sprang ut i trapphuset. När jag springer ned för trappan hör jag ytterligare en person skrika: "Men vad fan, det ju någon som har varit in hit och skitit stopp i toan!!!" Jag sprang ut på gården i strumplästen med skorna i handen, runt hörnet och fortsatte springa så i ett par kvarter innan jag ramlade ihop i någon portuppgång där jag satt och skrattade mig fördärvad i flera minuter. Jag kunde inte fatta att jag kom undan med det utan bli sedd! Sedan tog jag på mig skorna igen och fortsatte kvällen som planerat.   

      
    hahahhahaah!!!
  • Anonym (bajs)
    Fobiker skrev 2013-08-11 13:37:05 följande:
    De som känner mig nu skulle aldrig tro detta, men jag var ganska vild av mig i tidiga 20-års åldern, åtminstone när jag fått alkohol i kroppen. Finns några historier att berätta, men jag nöjer mig med en just nu.

    Jag gick ensam på fyllan genom min hemstad någon helgkväll. Skulle gå till något uteställe och leta efter några polare. På vägen dit drabbades jag av ett överjordiskt behov av att bajsa, men tyvärr fanns det inga offentliga toaletter. Plötsligt går jag bara in i ett äldre hyreshus, uppför en trapp och hittar en olåst dörr in till en lägenhet.........

      
    Åh, stackars människor i lägenheten! Sjukt roligt att läsa var det i alla fall!
  • Anonym (California White)

    Första vinfyllan (15 år), stor förfest hos en kompis vars mamma inte var hemma. Skulle på nån ungdomstillställning på ett stort uteställe. Vid hemgång har garderoben sumpat bort min skinnjacka, blev ombedd att vänta tills stället var tomt men då var endast en jacka kvar som inte var min. Glad var jag väl inte... Dan efter ringer min kompis som hade förfesten och meddelar att min jacka är kvar i lägenheten. Va fan??? Jag hade ju jackan när vi åkte till utestället?? Ja, jag hade en jacka, men hade tagit min kompis morsas jacka som ju var den som hängde kvar i garderoben på ställetSkrattande Fick knata dit och förklara storyn och få tillbaka jackan som inte var min... Kul nu men pinsamt då!

  • Anonym (hemlig)

    Åh de pinsammaste kommer jag knappt ihåg men har fått berättat för mig, typ skällt ut folk och en gång klättrade jag upp på ett tak och satte mig å bajsade. En annan gång träffade jag en av sveriges största veterankomiker å sa att han inte var så jävla rolig som alla ville tro.... saken är att han gick i samma klass som min pappa och dom är lite kompisar så det blev en något dålig stämning!

  • Anonym (hemlig)
    Fobiker skrev 2013-08-11 13:37:05 följande:
    De som känner mig nu skulle aldrig tro detta, men jag var ganska vild av mig i tidiga 20-års åldern, åtminstone när jag fått alkohol i kroppen. Finns några historier att berätta, men jag nöjer mig med en just nu.

    Jag gick ensam på fyllan genom min hemstad någon helgkväll. Skulle gå till något uteställe och leta efter några polare. På vägen dit drabbades jag av ett överjordiskt behov av att bajsa, men tyvärr fanns det inga offentliga toaletter. Plötsligt går jag bara in i ett äldre hyreshus, uppför en trapp och hittar en olåst dörr in till en lägenhet. Jag kommer inte riktigt ihåg var det var, men jag kände i alla fall ingen som bodde där och jag har ingen aning om varför jag gick in just där. Egentligen hade jag tänkt gå in och fråga om jag fick låna toaletten, men jag såg inte till någon person i hallen. Däremot hörde jag att det var ganska många personer längre in i lägenheten (det var en lägenhet av lite större modell), lät som att det var någon fest, men plötsligt kändes det lite pinsamt att gå in till en massa främlingar och be att få låna toaletten, så jag gick och satte mig på toa utan att säga något. Fast jag var duktig nog att ta av mig skorna i hallen!

    Jag uträttade mitt behov och insåg när jag torkat och rest mig att jag hade skitit toastolen mer eller mindre full, det gick inte att spola ned och det luktade skunk. Jag kände paniken komma, men så tog fyllemodet över, jag tog ett djup andetag, öppnade toadörren och klev ut i hallen igen, såg forfarande inte till någon människa, och började gå mot ytterdörren. Då hör jag någon längre in: "Tyst! Är det någon som är på toa?!" Jag fick panik, slet åt mig skorna, slängde upp dörren och sprang ut i trapphuset. När jag springer ned för trappan hör jag ytterligare en person skrika: "Men vad fan, det ju någon som har varit in hit och skitit stopp i toan!!!" Jag sprang ut på gården i strumplästen med skorna i handen, runt hörnet och fortsatte springa så i ett par kvarter innan jag ramlade ihop i någon portuppgång där jag satt och skrattade mig fördärvad i flera minuter. Jag kunde inte fatta att jag kom undan med det utan bli sedd! Sedan tog jag på mig skorna igen och fortsatte kvällen som planerat.   

      
    HAHA ja man har då aldrig levat om man inte bajsat stopp i en främlings toa!!
  • Anonym (duck 32 år.)

    Haha jag dör så roliga inlägg det finns.. :) Jag ska berätta om mitt öde, som hände för 1 vecka sen. Hade vart på ett sådant där fint bröllop. Högutbildade gäster och ett stort påkostat bröllop med fin dryck och fin middag. Det var mycket skålandes, och billigt i baren och mycket sprit i drinkarna... Hur som, efter festen så fanns det en buss som transporterade oss gäster tillbaka till staden. När det är min tur att gå av, så snabbare mig av bussen.. minns att jag stöd upp först, men sen ramlade och la mig på asfalten på en stor parkering.. Gästerna, som de flesta var städade och så, frågade min man om han behövde hjälp, han förstod dock inte med vad, utan han vänder sig om, och ser mig då ligger på asfalten och bokstavligen spyr och spyr rakt på min mans finskor.... hahaha!! Jag skämdes så illa... När vår chaufför kom för att köra hem oss, fortsätter jag spy, i farten med huvudet utanför fönstret.... suck! =P Har gjort mycket dumt... En annan: var till Playa del Ingles när jag var 18... gick runt och ropade halvhögt om det var någon som ville med till hotellet och knulla...

  • Caroline 246

    Förmodligen inte en av mina pinsammaste stunder på fyllan, men rätt knäppt.

    Satt och festade med några vänner i min mormors lägenhet och fåniga som vi var fick vi såklart för oss att spöka ut oss lite.

    Så jag hittade massor av min mormors 50-60 tals negligéer, samt någon hemsk sak som man har runtomkring (askrosa morgonrock i genomskinligt tyg med bajsbrun spets)

    Och självklart får vi ju alla för oss att få ut sådär, så det blev en taxi och sedan krogen.
    Till råga på allt blir vi insläppta och partar i denna utstyrsel resten av kvällen. 

    Hade även ludna sandaletter på mig, vi gjorde succé dock, åtminstone i att väcka uppmärksamhet  

  • Anonym (USCH 2)

    Nog för att jag festat som ett as i mitt liv, men alltså, ni är fan svinäckliga. 

    Bajs, kiss, spyor överallt.. fy faaan..

    Det mest pinsamma jag har gjort på fyllan är möjligtvis att man fyllesnackar med någon bekant. Ni vet "nu ska jag säga en sak till dig..."

    Spyr gör man i toastolen. Bajsa på sig på fyllan.. alltså aldrig! Man kan festa till det utan att bli asäcklig :S 

  • Anonym (Håller med)
    Anonym (USCH 2) skrev 2013-08-12 05:49:18 följande:
    Nog för att jag festat som ett as i mitt liv, men alltså, ni är fan svinäckliga. 

    Bajs, kiss, spyor överallt.. fy faaan..

    Det mest pinsamma jag har gjort på fyllan är möjligtvis att man fyllesnackar med någon bekant. Ni vet "nu ska jag säga en sak till dig..."

    Spyr gör man i toastolen. Bajsa på sig på fyllan.. alltså aldrig! Man kan festa till det utan att bli asäcklig :S 

    Kan bara hålla med
  • Anonym (hemlig)
    Anonym (USCH 2) skrev 2013-08-12 05:49:18 följande:
    Nog för att jag festat som ett as i mitt liv, men alltså, ni är fan svinäckliga. 

    Bajs, kiss, spyor överallt.. fy faaan..

    Det mest pinsamma jag har gjort på fyllan är möjligtvis att man fyllesnackar med någon bekant. Ni vet "nu ska jag säga en sak till dig..."

    Spyr gör man i toastolen. Bajsa på sig på fyllan.. alltså aldrig! Man kan festa till det utan att bli asäcklig :S 
    Jag hänger då mycket hellre med folk som gör knäppa, konstiga, roliga saker än torrisar som delar en flaska vin på tre pers.
  • Caroline 246
    Anonym (hemlig) skrev 2013-08-14 14:00:47 följande:
    Jag hänger då mycket hellre med folk som gör knäppa, konstiga, roliga saker än torrisar som delar en flaska vin på tre pers.
    Håller med dig, värsta jag vet är folk som tror sig vara bättre än andra, prettos  

    Alla gör ju någon dumhe i sitt liv. 
  • Anonym (hemlig)
    Caroline 246 skrev 2013-08-18 14:38:14 följande:
    Håller med dig, värsta jag vet är folk som tror sig vara bättre än andra, prettos  

    Alla gör ju någon dumhe i sitt liv. 
    Ju fler dumheter desto bättre! Om man aldrig har gjort något man har superångest över så har man fan i mig inte levat.
Svar på tråden Pinsammaste ni gjort på fyllan?