• Anonym (TS)

    Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?

    Behövs en motsvarande tråd till den andra om världens vackraste kvinna.

    Dela med er, själv tycker jag James Dean.

  • Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?
  • Fannypack
    Lejonmamman01 skrev 2013-10-10 17:15:54 följande:

    Han verkar i och för sig snäll och trevlig - bra make- och pappamaterial - men kanske inte typen man trånar efter..?

    Exakt. Eller, jag tycker mig se att han var stilig som yngre, men har en störig röst och dialekt. Och nu... nä.
  • fluu
    Juliette F skrev 2013-10-10 16:49:37 följande:
    Det är möjligt, men som ung tonåring som var mitt ideal det där extremt bildsköna, nästan docksöta hos killarna.. men har ju ändrats en del sedan dess, nu faller jag mer för en annan typ av mer maskulina män.

    Gör "Tadzio" fortfarande roller i filmer? Så man har något att jämföra med tänker jag. Har bara sett Döden i Venedig, och det var ju typ 100 år sen..
    Vet att han var med i "En kärlekshistoria" med när det begav sig. Har även sett honom i nån Wallander.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Jennie 455
    cazh82 skrev 2013-10-10 16:34:00 följande:
    Tom Hardy är sex on legs, killen på bilden var porrig, ska nog kolla in Vikings. Usch, vad sexistisk jag låter.



    Vikings ger mig ägglossning. Tänk att leva som Ragnars vikingahustru och bli bestigen i sänghalmen bokstavligt talat halmen. Hahaha. Jag är störd.
  • Quazy
    Fannypack skrev 2013-10-10 17:10:18 följande:
     Hahahaha, högst troligt

    Juliette F skrev 2013-10-10 17:11:49 följande:
    Ja, det är bara du.

    Lejonmamman01 skrev 2013-10-10 17:15:54 följande:
    Han verkar i och för sig snäll och trevlig - bra make- och pappamaterial - men kanske inte typen man trånar efter..?

    Fannypack skrev 2013-10-10 17:19:12 följande:
    Exakt. Eller, jag tycker mig se att han var stilig som yngre, men har en störig röst och dialekt. Och nu... nä.

    Hihi... Kan dock hålla med om dialekten...
  • cazh82

    Haha, vi talar lite samma språk, bli bestigen. Inte sett den serien, fått för mig att den inte är så bra utan att man tittar mest för allt ögongodis.


    Jennie 455 skrev 2013-10-10 17:25:17 följande:
    Vikings ger mig ägglossning. Tänk att leva som Ragnars vikingahustru och bli bestigen i sänghalmen bokstavligt talat halmen. Hahaha. Jag är störd.

  • Juliette F

    Quazy skrev 2013-10-10 17:08:14 följande:


    Är det bara jag som är hemligt förälskad i Göran Hägglund?
    När jag tänker efter hade jag en liten hemlig crush på Bengt Westerberg (när jag var ung o dum) och han var yngre och snyggare. Ni äldre minns Westerbergeffekten! Men nej, min röst fick han ändå inte. Skrattande Tyckte bara han var rätt stilig på något sätt, jämfört med greven och betjänten (Ny Demokrati) för dom som minns den pajasduon Skrikandes.

Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?