• Anonym (TS)

    Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?

    Behövs en motsvarande tråd till den andra om världens vackraste kvinna.

    Dela med er, själv tycker jag James Dean.

  • Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?
  • Anonym (nattuggla)

    Är svag för mörka mörkögda män/killar. Johnny Depp, Antonio Banderas, Orlando Bloom, Mads Mikkelsen, George Clooney, Colin Firth, Joseph Gordon-Levitt, Robert Downey Jr för att nämna några som redan finns i tråden.

    Några andra jag tycker har "det":


    Ewan McGregor

    Ola Salo


    Samuel Fröler


    Simon J Berger



    Michael Stipe

    Men vackrast av alla är min man, och honom behåller jag för mig själv Flört

  • fluu
    Orcha skrev 2013-10-10 23:54:19 följande:

    Vaddårå, 'Börja sluta tro och låta vansinnet gro Jag vill sparka bakut och göra nåt sjukt', är väl ett logiskt och "hett"  rim?
    Tyst
    Fast den raden kan man inte riktigt skylla på Martin själv. Det är psychot Jonas Inde som skrivit låten.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Lejonmamman01
    Juliette F skrev 2013-10-10 20:08:27 följande:
    För er yngre som inte har koll på Elvis:

    Kolla in denna musikvideo (ja såna fanns redan på 50-talet), och spana särskilt in de heta höfterna. Tungan ute
    " rel="nofollow" target="_blank">


    ">
     

    Elvis såg mycket bra ut och var sexig och hade en fantastisk röst, ja. Men han har ändå inte varit en av mina favvisar, för jag har alltid (även när jag var en ung flicka) tyckt att medelålders män är sexigast. Och när Elvis blev medelålders, så hade han blivit plufsig och fet...
  • Lejonmamman01
    Aruba skrev 2013-10-10 20:37:41 följande:
    Sean Connery. Inte som ung utan som mogen ungdom :)



    Ja, fast på den bilden var till och med han för gammal för mig... 40-48 är rätt ålder!
  • Lejonmamman01
    Juliette F skrev 2013-10-10 21:39:29 följande:

    Men det är ju upp till var och en vilken kille man gillar. Smaken är ju som baken - vi kan väl inte alla tycka samma? Go for it, lägg ut bilder på de puddingar som får er heta!

    Du menar att det inte finns något sådant som objektiv skönhet? Att den enbart sitter i betraktarens ögon? Enligt vetenskapen så finns det i alla fall objektiv skönhet. Det har ju gjorts undersökningar som har visat, att människor över hela världen rankar ett antal foton av ansikten och kroppar på det motsatta könet, exakt likadant..! Dessutom finns det biologiska förklaringar: kvinnor söker män som är kraftfulla och kan jaga kött åt henne och hennes barn, samt försvara dem mot angripare. Män söker kvinnor som är fertila, väna och moderliga - d.v.s. är i unga/yngre och har en normal kvinnlig hormonbild.

    Under många år från det biofilmen kom på 1920-talet, så var det också så de stora stjärnorna såg ut. Jag tycker att det har blivit konstigt nu, att särskilt så många tjejer säger att något spensligt, blekt och androgynt är det vackraste som finns... Jag har svårt att tro att de egentligen tycker så, och att det inte bara är ett Politiskt Korrekt statement. 
Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?