• Anonym (TS)

    Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?

    Behövs en motsvarande tråd till den andra om världens vackraste kvinna.

    Dela med er, själv tycker jag James Dean.

  • Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?
  • hallontroll
    Severus skrev 2013-10-14 13:34:05 följande:
    Projicering?
    Piece of cake to get rid of a piece of shit...

  • lille Birger

    Jag känner faktiskt att jag måste lägga in en bild på min nalle också:



    Han kanske inte är en sån som vinner skönhetstävlingar, men för mig är han en jättefin liten kille.
  • Severus
    Lejonmamman01 skrev 2013-10-14 18:46:57 följande:
    Jag vet att jag är politiskt inkorrekt nu. Men i min erfarenhet, så går långsam fattningsförmåga och låg bildningsgrad hand i hand med dyslexi.



    Det ska jag framföra till syrrans man som är både dyslektiker och legitimerad psykolog!
    Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Voluptuous Shalimar
    Severus skrev 2013-10-14 20:59:11 följande:



    Det ska jag framföra till syrrans man som är både dyslektiker och legitimerad psykolog!
    Och jag till min väninna som är dyslektiker men lärde sig ett nytt språk till fulländning på ett halvår. Utan brytning tillika.

    Jag tycker att Victoria verkar vara skärpt, intelligent och ha ett otroligt fokus, i alla fall det jag sett av henne. Hennes dotter är vansinnigt söt, men hur kan man bedöma ett så litets barns intellekt? Med tanke på hennes mamma och pappa så har hon i alla fall förutsättningarna. 
  • fluu
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-10-14 21:41:26 följande:
    Och jag till min väninna som är dyslektiker men lärde sig ett nytt språk till fulländning på ett halvår. Utan brytning tillika.

    Jag tycker att Victoria verkar vara skärpt, intelligent och ha ett otroligt fokus, i alla fall det jag sett av henne. Hennes dotter är vansinnigt söt, men hur kan man bedöma ett så litets barns intellekt? Med tanke på hennes mamma och pappa så har hon i alla fall förutsättningarna. 
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Juliette F
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-10-14 21:41:26 följande:
    Och jag till min väninna som är dyslektiker men lärde sig ett nytt språk till fulländning på ett halvår. Utan brytning tillika.

    Jag tycker att Victoria verkar vara skärpt, intelligent och ha ett otroligt fokus, i alla fall det jag sett av henne. Hennes dotter är vansinnigt söt, men hur kan man bedöma ett så litets barns intellekt? Med tanke på hennes mamma och pappa så har hon i alla fall förutsättningarna. 

    Kanske om man är ordförande i Republikanska föreringen? Flört
  • Anonym (sanna)

    Ska vi inte ha snygga män här?? Inte en massa bebisar?? Estelle är inte sämre eller bättre än nåt annat barn, men ni som vill diskutera världens vackraste unge kanske kan ha en egen tråd för det

  • Flaminia
    Anonym (sanna) skrev 2013-10-14 22:48:51 följande:
    Ska vi inte ha snygga män här?? Inte en massa bebisar?? Estelle är inte sämre eller bättre än nåt annat barn, men ni som vill diskutera världens vackraste unge kanske kan ha en egen tråd för det
  • Lindsey Egot the only one
    Anonym (sanna) skrev 2013-10-14 22:48:51 följande:

    Ska vi inte ha snygga män här?? Inte en massa bebisar?? Estelle är inte sämre eller bättre än nåt annat barn, men ni som vill diskutera världens vackraste unge kanske kan ha en egen tråd för det smile2.gif


    Vem vet. Hon kanske blir prins en vacker dag och vår blivande kung istället för drottning.
Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?