• Anonym (TS)

    Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?

    Behövs en motsvarande tråd till den andra om världens vackraste kvinna.

    Dela med er, själv tycker jag James Dean.

  • Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?
  • Sneeze


    Sean Bean är inte heller dum.

    Men jag har sjukt svårt för män med stoooora muskler. Det är avtändande med män som ser ut som träsktrollet shrek.  Det blir liksom för mycket av det goda. Lagom är bäst. Sen har jag lite svårt för den här totalvaxade looken som blivit så inne. Jag är svag för män med lite hår på bröst och ben. Jag får konstiga vibbar av män utan kroppsbehåring. Men det är klart, måste de kamma mittbena på ryggen är det inte heller kul. 
  • Anonym (M)

    Är det bara jag som tycker att Robert Pettersson i Takida är snygg och har utstrålning?

  • Lejonmamman01
    storsuggan skrev 2013-10-14 17:17:03 följande:
    Säkert ännu finare, men jag trodde att tråden handlade om yta. Jag tycker att Victoria ser skaplig ut faktiskt och är inte alls lika negativt inställd till hennes utseende än vissa andra personer i tråden. Någon klassisk skönhet är hon ju inte, men med rätt mundering blir hon ganska praktfull.

    Hon skulle aldrig ha kunnat bli prinsessa eller drottning på det "ingifta" sättet, för ingen prins eller kung - som ju kan få vem som helst - hade valt henne. Hon kan inte på något sätt tävla med sin mor, eller med t.ex. Nuur eller Rania eller ens Kronprinsessan Mary av Danmark.
  • Lejonmamman01
    Severus skrev 2013-10-14 20:59:11 följande:



    Det ska jag framföra till syrrans man som är både dyslektiker och legitimerad psykolog!

    Fast hur är det med hans ALLMÄNNA bildning och fattningsförmåga - när han måste tänka på något ämne och svara spontant, utan förberedelser..? Jag vet också sådana som haft dyslexi och som pluggat till något statusfullt, men då har de själva haft ett jävlaranamma och använt alla dom timmar och alla dom resurser som krävts, för att nå godkänt på tentorna. De kommer också utan undantag från hem, där de fått mycket stöd och hjälp på alla sätt och vis.
  • Lejonmamman01
    Juliette F skrev 2013-10-14 21:44:43 följande:

    Kanske om man är ordförande i Republikanska föreringen? Flört

    Det är nu inte jag, jag är inte ens med i den. Men jag sticker inte under stol med, att jag skulle rösta nej till monarkin om vi fick folkomrösta om den. Just det här som visat sig här i tråden är en sak som jag inte gillar med monarkin: att folk blir som förtrollade, förblindade, av den s.k. kungliga glansen. De kan inte se på personerna objektivt, som de vanliga människor de är.
  • Lejonmamman01
    Juliette F skrev 2013-10-15 17:26:12 följande:

    Sorry, my bad. Men enbart pga försvar mot vissa FL-medemmar som tycks hata kungahuset, mot medlemmar som inte par accusation är värda giljotinen.
    Här är en snygging från 50-talet (man som barn) som sällan nämns,) Lejonmamma mfl rojalister har nog stenhåll koll:Flört Gissa vem??

    Det är kungen. Och han såg ut som vilken liten pojke som helst, varken mer eller mindre.
  • Anonym (b)
    lille Birger skrev 2013-10-16 12:18:55 följande:
    Robert Szczepański



    Nä, fy fan, ser bara groteskt ut.
  • Anonym (b)
    taquine skrev 2013-10-16 13:34:20 följande:
    Mickey Rourke var ju en riktig goding på 80 talet innan han totalförstörde sigRynkar på näsan



    Sådärja, så ska det se ut, som översta bilden alltså, nu snackar vi sexighet här.
    Mums.
  • Anonym (sanna)
    Anonym (nomnom) skrev 2013-10-16 10:14:06 följande:
    Jensen Ackles! Han är så vacker så det gör ont i mig när jag ser honom. Härlig skådis är han också, sinne för humor. Mums!

     


    Åh, håller med, riktigt vacker kille
  • Juliette F
    Lejonmamman01 skrev 2013-10-16 21:08:39 följande:

    Det är nu inte jag, jag är inte ens med i den. Men jag sticker inte under stol med, att jag skulle rösta nej till monarkin om vi fick folkomrösta om den. Just det här som visat sig här i tråden är en sak som jag inte gillar med monarkin: att folk blir som förtrollade, förblindade, av den s.k. kungliga glansen. De kan inte se på personerna objektivt, som de vanliga människor de är.

    Jaså! Har aldrig känt mig förtrollad pga  kunglig glans, tror inte på monarki - det är ett förlegat koncept. Måste man dessutom leka designer (utan arbete och större talang) för att känna att man är värd sitt apenage så är det rätt illa ställt.

    De flesta medlemmar av samtiliga kungahus i världen är ganska ointressanta, enligt mig. Men några sticker ut lite grand, och har de figurerat mycket i media så är det väl lätt att man postar en bild eller två här? För du har väl inte sett några bilder på bilmekanikern Bosse i trappen bredvid? Även om han råkar vara värsta hunken. 

     Enligt mig finns det två kungliga som sticker ut. Nummer 1 är Diana. Alla kategorier. Victoria mer pga hennes inre skönhet. Sen råkar jag tycka Estelle är osedvanligt söt, men det hör eg inte hit. Denna tråd ska handla om män.

Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?