• Anonym (TS)

    Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?

    Behövs en motsvarande tråd till den andra om världens vackraste kvinna.

    Dela med er, själv tycker jag James Dean.

  • Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?
  • mepetite

    Just ja, han som dog i serien glee (obs har aldrig tittat på glee) och skådisen som dog för ett par år sedan som var med i en vittnesfilm sim barn. Ni vet säkert vem jag menar..han var med i stephen kings nazifilm också...han var snygg

  • mepetite

    Just ja, han som dog i serien glee (obs har aldrig tittat på glee) och skådisen som dog för ett par år sedan som var med i en vittnesfilm sim barn. Ni vet säkert vem jag menar..han var med i stephen kings nazifilm också...han var snygg

  • Pinot noir
    mepetite skrev 2014-03-20 10:34:58 följande:
    Just ja, han som dog i serien glee (obs har aldrig tittat på glee) och skådisen som dog för ett par år sedan som var med i en vittnesfilm sim barn. Ni vet säkert vem jag menar..han var med i stephen kings nazifilm också...han var snygg
    Cory Monteith, tänker du på. 
  • mepetite
    Pinot noir skrev 2014-03-20 10:50:03 följande:
    Cory Monteith, tänker du på. 

    Ja, den första men den andra kommer jag inte på.
  • Ingram
    mepetite skrev 2014-03-20 10:34:58 följande:
    Just ja, han som dog i serien glee (obs har aldrig tittat på glee) och skådisen som dog för ett par år sedan som var med i en vittnesfilm sim barn. Ni vet säkert vem jag menar..han var med i stephen kings nazifilm också...han var snygg
    Brad Renfro?
  • mepetite
    Ingram skrev 2014-03-20 10:54:07 följande:
    Brad Renfro?

    Jepp du var lite före mig ;)
  • fluu
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-03-20 09:44:53 följande:
    Den dagen någon postar en rynkig och kroknäsad kvinna som världens vackraste har det hänt något!
    Kolla mina poster i kvinnotråden då... men det fick jag bara skit för. Pretto var jag ... eller vad det var.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?