• Anonym (TS)

    Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?

    Behövs en motsvarande tråd till den andra om världens vackraste kvinna.

    Dela med er, själv tycker jag James Dean.

  • Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?
  • Anonym (ge mig en sådan nu!)
    Anonym (Vacker?) skrev 2017-09-28 19:53:46 följande:

    Går det att säga att en man är vacker? Kvinnor vad är ett vackert ansikte för er?
    Jag antar att många har skrivit Paul Newman Marlon Brando Anton Anton Ewald?


    Estetiska jämna drag, fylliga läppar, kraftig rak näsa, uttrycksfulla gnistrande ögon, fin käklinje, fyrkantigt hårfäste lågt och gärna vältrimmat ansat skägg på det:) Men glimten i ögonen är nummer 1! Har han sen långt hår på det så blir det fullträff!!
  • Anonym (Fantastiskt!)

    Hittade denna gamla tråden. Det finns verkligen sjukt vackra män.

    Nu har det gått några år sedan någon gav några exempel.

    Har smaken ändrats?

    Vilka är de vackraste männen som finns idag?

  • Anonym (Fantastiskt!)

    [quote=80379328][quote-nick]Cavill skrev 2020-05-04 16:33:18 följande:[/quote-nick][/quote]

    Vem är detta?

  • Anonym (f)

    Såg honom på ica för några år sedan. Tyvärr vågade jag inte ta kontakt.

  • Cavill
    Anonym (Fantastiskt!) skrev 2020-05-04 17:11:12 följande:

    [quote=80379328][quote-nick]Cavill skrev 2020-05-04 16:33:18 följande:[/quote-nick][/quote]

    Vem är detta?


    Tobias Santelmann. Snyggaste mannen ever.
  • Anonym (Sonen ser bättre ut)
    Maria 434 skrev 2013-10-10 12:00:31 följande:

    Åh Clint Eastwood


    Ja, han hade utseendet men var alldeles för spinkig. Men hans son Scott har mer muskler och ser därmed bättre ut. Det verkar som om sonen fick allt som Clint saknade musklerna och så vidare.

    Fast jag skulle nog inte heller säga att sonen Scott är världens vackraste man. Jag tycker väldigt få på listan (hittills) är världens finaste, genom tiderna. Men jag är kanske bara enormt kräsen och snål med poängen.

  • Anonym (Sonen ser bättre ut)
    Anonym (Mmm!) skrev 2013-10-10 12:00:41 följande:

    Är det han i Criminal Minds? Tyckte jag kände igen honom men kunde inte placera (utifrån den med bar överkropp alltså)  


    Jag förstår inte hur du tyckte han ser minsta lilla tuff ut. Han skulle ha varit så fin om han inte hade för sissy röst, kroppsspråk och beteende. Och låt mig inte ens börja klaga på feminina små händerna Johhny Depp och pojkliknande Orlando Bloom som många skriver är vackraste männen genom tiderna. Förlåt men har fattar inte vad som är så fint med feminina män?

    (Orlando Bloom ser dock mkt bättre ut när han går upp i vikt för sina filmer som tex. sagan om ringen. Men tyvärr går han typ alltid ner i vikt igen så fort filmerna är klara. Bläh, hans anorexia verkar inte ha fått honom förstå hur mycket mer manlig han ser ut med lite kött på benen!)
Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?