• Finmamma

    Gyn såg ägg på 19,2 mm men får inget pos ältest?!?

    Varför får jag inget positivt äl test när jag med säkerhet vet att där finns ett moget ägg??

    Testat 6 dagar i rad nu senast igårkväll. Imorse gjorde jag ett vul. Borde inte äl-testet visat pos igår kväll??  

  • Svar på tråden Gyn såg ägg på 19,2 mm men får inget pos ältest?!?
  • Finmamma

    Ingen som varot med om liknande? Äl tedterna fortf negativa ikväll :(((( när ska man få se den där glada gubben????

  • Tuvis0806

    Jag fick aldrig positivt trots att jag testade morgon och kväll....blev dock gravid med tvåäggstvillingar så minst två ägg var det ju som släppte! Gjorde dock ej ngt vul så jag vet ju inte hur stora äggen var!

  • Finmamma

    Det är såå konstigt!!! Jag tycker att äl testet jag tog innan vid 17tiden borde varit pos!! Tycker ändå att får man pos ältester innan äl så borde väl det alltid vara så el?

  • Finmamma

    Ja, äl smärta, äl sekret och en dip i tempen i morse, den sjunker alltid samma dag som jag får äl...

  • Finmamma

    Tempen fortfarande längre nu på morgonen som igår, brukar bara ha så här lågt dagen innan ägget släpper. Aldrig haft det i 2 dagar i streck. Man blir såå trött när man inte ens kan få en ägglossning. Känns som att kroppen har fastnat här och kommer inte vidare..

  • Tuvis0806

    Körde aldrig själv med att kolla temeraturen.....men vet precis vad du menar...själv har jag nästan aldrig ÄL av mig själv....men vår äldsta dotter lyckades vi procka in min första ÄL (från att vi började hålla koll på ÄL ca 1 år)....och med tvillingarna fick jag ÄL hormoner....

  • siri89

    Jag fick aldrig heller positivt på testen fast jag kände äl-symtomen tydligt. Var på vul på fredagen och då var de 18mm så han sa jag borde få i helgen. Gick på en ny vul på måndagen då jag ville veta om de inte vart äl eller vad som hänt.

    Hon kunde då se tydliga tecken på att jag hade haft äl, hon trodde på lördag kväll vilket stämde med mina symtom.

    Mensen kom ju sedan med så äl hade jag fast jag inte fick markering på ältest!

Svar på tråden Gyn såg ägg på 19,2 mm men får inget pos ältest?!?