• Anonym (Kagge)

    Grym i sängen men ölmage

    Om du blir mer än nöjd med sexet på alla vis, är det skitsamma om man har lite mage då?

    Är 33, 180cm och väger 80kg...

  • Svar på tråden Grym i sängen men ölmage
  • Monte
    Line85 skrev 2014-08-02 11:55:36 följande:

    Att du verkar vara sjukt utseendefixerad är bra mycket mer avtändande än en mage.


    Verkligen.

    Att han inte begriper vad ordet kvantitet betyder underlättar inte precis heller.
  • vampyria2

    Efter som jag gillar stora män så gör lite ölmage inte mig ett dugg, snarare så att jag föredrar det...så länge som det inte går över till att man blir fet, då är det inte lika snyggt längre tycker jag, ser bara osunt ut Drömmer

  • Monte

    Avtolkar TS.

    Han söker en 40kilos minitjej men till skillnad mot de han haft tidigare vill han att nästa 40kilare skall inneha även en hjärna (tydligen har tidigare miniatyrbrudar saknat det - go figure).

    Frågan är nu om TS med sin självupplevda ölmage och krympande kuk har chans på en sån här petite hjärnbegåvad skönhet.

    Jag tror det möjligen börjar se dystert ut med denna nytillkomna info.

  • Line85
    Monte skrev 2014-08-02 12:10:46 följande:

    Avtolkar TS.

    Han söker en 40kilos minitjej men till skillnad mot de han haft tidigare vill han att nästa 40kilare skall inneha även en hjärna (tydligen har tidigare miniatyrbrudar saknat det - go figure).

    Frågan är nu om TS med sin självupplevda ölmage och krympande kuk har chans på en sån här petite hjärnbegåvad skönhet.

    Jag tror det möjligen börjar se dystert ut med denna nytillkomna info.


    Haha, tummen upp för den!
  • Anonym (gillar knubbiga)
    Anonym (Kagge) skrev 2014-08-02 11:51:59 följande:
    Jag menar jag vill ha en tjej som är 150-170, väga 40-60... Det är utseendemässigt, sen måste hon ha en hjärna såklart!
    Det känns som ett väldigt specifikt svar.

    Om jag vänder på din fråga istället: Om det var en tjej som var grym i sängen skulle du bry dig om hon hade lite mage eller kraftiga lår eller säg vägde 70-75 kg till 170 cm?

    Att du har så specifika krav på längd och vikt (och att det är väldigt smala personer som gäller om man går efter den låga vikten på en kort person och den högre på en lång person) + att du anger vikten före hjärnan och att det kravet är väldigt ospecifikt och inte säger något om vilken typ av "hjärna" eller personlighet du gillar, ger signaler till mig om att du är en utseendefixerad och tråkig person. Det är kanske därför du hittar likasinnade tjejer som då har synpunkter på din mage?

    Sedan kan man såklart ha önskemål eller föredra något, typ slankare personer, kurviga personer, kort/långt hår, en viss stil, den där speciella glimten i ögat etc men att ha speciella krav på utseende tror jag bara leder till att man blir olycklig och missar massa trevliga potentiella partners. 
  • Anonym (Kagge)
    Monte skrev 2014-08-02 12:10:46 följande:

    Avtolkar TS.

    Han söker en 40kilos minitjej men till skillnad mot de han haft tidigare vill han att nästa 40kilare skall inneha även en hjärna (tydligen har tidigare miniatyrbrudar saknat det - go figure).

    Frågan är nu om TS med sin självupplevda ölmage och krympande kuk har chans på en sån här petite hjärnbegåvad skönhet.

    Jag tror det möjligen börjar se dystert ut med denna nytillkomna info.


    Allt missuppfattas alltid i text och jag orkar fan inte förklara vad jag menar....
  • Monte
    Anonym (Kagge) skrev 2014-08-02 12:19:41 följande:

    Allt missuppfattas alltid i text och jag orkar fan inte förklara vad jag menar....


    Näh det skulle ju innebära att du behövde anstränga dig.

    Som inlägget ovan. Din rangordning av utseende vs insida framstår som oerhört avtändande och mindre intelligent. Jag tror också att du med den attityden drar till dig likasinnade kvinnor som självklart inte uppskattar en fläskig ölmage.

    Moment 22 på det här nu va?
  • Anonym (M)

    Jag gillar magar. Min kille är grym i sängen fast han har en rätt stor mage, enda skälet att han skulle bli av med den skulle vara för att den kan vara i vägen ibland. Det har dock inte påverkat sexet märkvärt hittills.

  • Anonym (Lily)
    kagge22 skrev 2014-08-01 23:57:17 följande:

    "Det påminner om min pappa"
    Är det en tonåring med rakat kön som gäller då?
    Det lär inte påminna om nåns förälder


    Ja det påminner och min pappa och är sjukt ohälsosamt. Tycker att ölmagar är det mest osexiga som finns. Helt okej med lite hull på magen liksom men inte att det blir så där utspänt för att fettet ligger kring de inre organen Skrikandes

    Rakat eller orakat spelar ingen roll alls för mig, det påverkar ju inte hur hälsosam man är liksom.
  • Anonym (Kagge)
    Anonym (Lily) skrev 2014-08-02 17:04:43 följande:

    Ja det påminner och min pappa och är sjukt ohälsosamt. Tycker att ölmagar är det mest osexiga som finns. Helt okej med lite hull på magen liksom men inte att det blir så där utspänt för att fettet ligger kring de inre organen

    Rakat eller orakat spelar ingen roll alls för mig, det påverkar ju inte hur hälsosam man är liksom.


    Hur gammal är du? (Inget du sagt är fel, men har en baktanke med frågan)
Svar på tråden Grym i sängen men ölmage