Inlägg från: Anonym (Kagge) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kagge)

    Grym i sängen men ölmage

    Om du blir mer än nöjd med sexet på alla vis, är det skitsamma om man har lite mage då?

    Är 33, 180cm och väger 80kg...

  • Svar på tråden Grym i sängen men ölmage
  • Anonym (Kagge)

    Hehe, har man gått från naturligt sexpack så är det tillräckligt :P

  • Anonym (Kagge)

    Då kommer vi till ett problem...

    Eftersom 99% av dagens tjejer söker en vältränad och gärna en välhängd man....

    Jag är inte vältränad nånstans, och här följer saker som mitt ex sa till mig : har sexig rygg, har världens bästa pung? Hahaha För den är fast och som en igelkott, hängpung är nåt av det osexigaste hon vet, jag har snygg snopp, och den är 17-18...

    Och enligt mig själv har den fan krympt sen jag var 25 :( Lessen i ögat.....

  • Anonym (Kagge)
    Anonym (gillar knubbiga) skrev 2014-08-02 10:44:41 följande:

    Vad letar du själv efter för tjejer?

    Om du bara vill ha de som ser ut som fotomodeller och är fokuserade på utseende och kanske själva tränar supermycket kanske du har rätt.

    Annars tror jag att de flesta tjejer och kvinnor helst vill ha en trevlig och snäll kille som de passar bra ihop med personligen och som tycker att de är fina som de är även om de inte ser ut som ett uppslag i Vogue.


    Jag söker kvantiten som mina tidigare ex haft fast med uppgraderad kvalitet på värderingar och personlighet...
  • Anonym (Kagge)
    Anonym (gillar knubbiga) skrev 2014-08-02 11:10:18 följande:

    Jag förstår inte vad du menar. Kvantiteten i antal tjejer eller kvantitet i vadå?

    Alltså letar du efter många tjejer att ligga med eller ett förhållande?

    Hur har dina tidigare ex varit? Det är klart att det finns idealsnygga tjejer som har bra värderingar och personlighet men om det är tjejer som har varit väldigt fokuserade på utseende ska du kanske leta efter något annat eftersom det fokuset tar tid och energi från att utveckla andra värderingar, intressen och personlighet på ett djupare plan + att de tjejerna som har bättre värderingar och en djupare personlighet kommer att bry sig mindre om din mage än tjejer som är fokuserade på utseende.


    Jag menar jag vill ha en tjej som är 150-170, väga 40-60... Det är utseendemässigt, sen måste hon ha en hjärna såklart!
  • Anonym (Kagge)
    Illusion skrev 2014-08-02 11:15:02 följande:

    Bara män som dricker billig öl direkt ur ölburk är oattraherande.


    Om jag dricker svindyr öl ur burk då, är det bättre? Haha :)
  • Anonym (Kagge)
    Monte skrev 2014-08-02 12:10:46 följande:

    Avtolkar TS.

    Han söker en 40kilos minitjej men till skillnad mot de han haft tidigare vill han att nästa 40kilare skall inneha även en hjärna (tydligen har tidigare miniatyrbrudar saknat det - go figure).

    Frågan är nu om TS med sin självupplevda ölmage och krympande kuk har chans på en sån här petite hjärnbegåvad skönhet.

    Jag tror det möjligen börjar se dystert ut med denna nytillkomna info.


    Allt missuppfattas alltid i text och jag orkar fan inte förklara vad jag menar....
  • Anonym (Kagge)
    Anonym (Lily) skrev 2014-08-02 17:04:43 följande:

    Ja det påminner och min pappa och är sjukt ohälsosamt. Tycker att ölmagar är det mest osexiga som finns. Helt okej med lite hull på magen liksom men inte att det blir så där utspänt för att fettet ligger kring de inre organen

    Rakat eller orakat spelar ingen roll alls för mig, det påverkar ju inte hur hälsosam man är liksom.


    Hur gammal är du? (Inget du sagt är fel, men har en baktanke med frågan)
Svar på tråden Grym i sängen men ölmage