• louisep87

    clearblue digital öppnat!

    Som rubriken säger. Jag öppnade mitt test eftersom jag var nyfiken att se hur det såg ut innanför. Har läst lite om strecken som ska vara innanför. Ska det alltid vars tre streck eller är det bara det när det är positivt?

  • Svar på tråden clearblue digital öppnat!
  • Ca_rr_o87
    Liii82 skrev 2014-09-19 11:34:39 följande:
    så jag tycker du väntar tills måndag och gör ett nytt test, sattsa på ettt som inte är digitalt för min del har det digitala inte visat gravid på mig förrän jag va i v9
    Jag tog ett cb digital på bim +3 o visade gravid. Beror helt o håller på hcg nivån i kroppen. Alla producerar olika mycket
  • louisep87

    Då jag inte vet när jag har bim så är det svårt att räkna ut när jag ska testa mig. Genom att jag har gjort så många vanliga test som gav mig spökstreck så ville jag bli säker. Tog då ett digitalt. Stog ej gravid. Då Kan det inte vara nå där heller tyckte jag. Men sen när jag hittade den där informationen så fattade jag det som att det är bara tre streck om det är så att det finns hcg i kroppen. Det kan vara för tidigt, eller så är det inget.

  • Liii82
    louisep87 skrev 2014-09-19 11:57:41 följande:
    Så här ser mina spökstreck ut. Tyvärr så ligger dom inte i ordning.
    jag tror inte det är spök jag tror du är gravid vänta en vecka och gör ett nytt test då då lovar jag att du får rätt svar även om du inte är gravid
  • Mandiiisen

    Längesedan tråden var aktiv men jag slänger in en bild här. Öppnade mitt CB, tror ni det kan vara påväg att bli positivt ? Ett starkt kontrollsteck + 2 svagare teststreck? Fick ej gravid

  • Mandiiisen
    Mandiiisen skrev 2016-11-04 08:15:46 följande:

    Längesedan tråden var aktiv men jag slänger in en bild här. Öppnade mitt CB, tror ni det kan vara påväg att bli positivt ? Ett starkt kontrollsteck + 2 svagare teststreck? Fick ej gravid


  • frestelsen

    Det är alltid 3 streck i cb. Jag har med öppnat mina neg och mitt nu som va gravid va mycket starkare streck i

  • FrökenE1985

    [quote=77105517][quote-nick]Mandiiisen skrev 2016-11-04 08:16:32 följande:[/quote-nick][/quote]

    Jag har fått precis som du. Ska testa med digitalt på söndag igen.

  • IVFmamma

    Jag testade igår med digitalt igår för att utesluta graviditet, jag är på BIM +1 och vill dricka vin ikväll.

    Jag öppnade det för att ta ut batteri och slänga i återvinning. Och var tvungen att glo hur det ser ut med strecken. Jag fick inte Gravid och det är definitivt 3 streck

  • HittaNemo16

    Har just fått det här, resultatet är inte gravid men har fått en mycket svagt plus på annat clearblue test. Dock va det otroligt otydligt fram tills det hade torkat och då är det väldigt svagt men ändå tydligt plus vet dock inte om det går att lita på då..

Svar på tråden clearblue digital öppnat!