• nihka

    Smutsiga sanningar om SD!

    Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

    Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

    ">





    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

    nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

    www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

  • Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • Biffus
    Elake skrev 2014-10-06 15:24:06 följande:
    haha tyvärr förlorade du nu igen.
    För de grejjerna som radas upp där på den sidan är i väldigt många fall riktigt grova brott! Till skillnad från att ta ett foto med en liten ss-soldatg eller säga sanningen att homosexualitet enligt naturlagarna inte är normalt.
     Kom med motargument mot det om du kan!
    Okej, jag kollar på den här listan över brottsdömda politiker i andra partier än SD, och kollar hur många av dem som sitter i riksdagen.

    C - 0 st
    Fp - 0 st
    S - 0 (en har nästan samma namn som en, men nära skjuter ingen hare)
    M - 1 (Tobias Billström, licenssmitning)
    Mp - 0
    V - 0
    KD - 0

    Och SD...
    Roger Hedlund -  två fall av misshandel, tillsammans med en nazist.  Han var klädd i bombarjacka och sprutade tårgas i folks ögon. Han är även dömd för häleri, stöld och olovlig körning.
    Runar Filiper -  är dömd för bl.a. stöld, narkotikabrott och misshandel. Har 13 domar och har avtjänat flera fängelsestraff. Har funnits med i nazistiska Riksfrontens kontaktlista och har prenumererat på nazisttidningen Info 14.
    Linus Bylund - våld mot tjänsteman
    Markus Weichel - förtal
    Carina Herrstedt - dömd tre gånger för förtal

    Det parti som representerar ca 12,9 % av riksdagen utgör 5/6 (ca 83 %). Fast man kan blunda, uppenbarligen... 

    Kan du inte komma med något som är svårt att svara på istället? Åtminstone inte enklare än att lägga ett tvåbitarspussel? Obestämd
  • Elake
    nihka skrev 2014-10-06 20:44:22 följande:
    Jag är inte liten och inte din vän, men bevisa det för mig. Visa ett rasistiskt uttalanden från någon som säger att de är rasist. Jag hävdar att rasister inte tycker deras rasism är annat än "Ja, men så är det, de är sådana". Typ dagsens sanning.

    Jo du är både liten och ovän. Och Du far med osanning i den här tråden.
    Du ger inte ett skvatt för övriga partiers medlemmars feltramp. Utan det är bara SDs politiker som upprör dig. Rent och skärt hyckleri. Hoppas gudskelov inte du blir politiker, för hycklare är de värsta som sitter i de stolarna.
  • Speakers Corner
    Biffus skrev 2014-10-06 21:07:37 följande:
    Okej, jag kollar på den här listan över brottsdömda politiker i andra partier än SD, och kollar hur många av dem som sitter i riksdagen.

    C - 0 st
    Fp - 0 st
    S - 0 (en har nästan samma namn som en, men nära skjuter ingen hare)
    M - 1 (Tobias Billström, licenssmitning)
    Mp - 0
    V - 0
    KD - 0

    Och SD...
    Roger Hedlund -  två fall av misshandel, tillsammans med en nazist.  Han var klädd i bombarjacka och sprutade tårgas i folks ögon. Han är även dömd för häleri, stöld och olovlig körning.
    Runar Filiper -  är dömd för bl.a. stöld, narkotikabrott och misshandel. Har 13 domar och har avtjänat flera fängelsestraff. Har funnits med i nazistiska Riksfrontens kontaktlista och har prenumererat på nazisttidningen Info 14.
    Linus Bylund - våld mot tjänsteman
    Markus Weichel - förtal
    Carina Herrstedt - dömd tre gånger för förtal

    Det parti som representerar ca 12,9 % av riksdagen utgör 5/6 (ca 83 %). Fast man kan blunda, uppenbarligen... 

    Kan du inte komma med något som är svårt att svara på istället? Åtminstone inte enklare än att lägga ett tvåbitarspussel? Obestämd
    Oj, ja det där talade sitt tydliga språk, 
    Det visar att sd verkligen inte är ett parti som andra.Rynkar på näsan
  • Speakers Corner
    nihka skrev 2014-10-06 20:28:29 följande:
    Ja, det kan du svara på så mycket bättre än vad jag kan. Jag rör mig inte bland pack.
    Touche. Skål
  • nihka
    Biffus skrev 2014-10-06 21:07:37 följande:
    Okej, jag kollar på den här listan över brottsdömda politiker i andra partier än SD, och kollar hur många av dem som sitter i riksdagen.

    C - 0 st
    Fp - 0 st
    S - 0 (en har nästan samma namn som en, men nära skjuter ingen hare)
    M - 1 (Tobias Billström, licenssmitning)
    Mp - 0
    V - 0
    KD - 0

    Och SD...
    Roger Hedlund -  två fall av misshandel, tillsammans med en nazist.  Han var klädd i bombarjacka och sprutade tårgas i folks ögon. Han är även dömd för häleri, stöld och olovlig körning.
    Runar Filiper -  är dömd för bl.a. stöld, narkotikabrott och misshandel. Har 13 domar och har avtjänat flera fängelsestraff. Har funnits med i nazistiska Riksfrontens kontaktlista och har prenumererat på nazisttidningen Info 14.
    Linus Bylund - våld mot tjänsteman
    Markus Weichel - förtal
    Carina Herrstedt - dömd tre gånger för förtal

    Det parti som representerar ca 12,9 % av riksdagen utgör 5/6 (ca 83 %). Fast man kan blunda, uppenbarligen... 

    Kan du inte komma med något som är svårt att svara på istället? Åtminstone inte enklare än att lägga ett tvåbitarspussel? Obestämd
    Roger Hedlunds associationer med folk med koppling till nazistiska Svenska motståndsrörelsen känns ju riktigt, riktigt obehagligt. Vilket annat riksdagsparti skulle ens komma på tanken att lista honom? 
  • nihka
    Elake skrev 2014-10-06 21:12:50 följande:
    Jo du är både liten och ovän. Och Du far med osanning i den här tråden.
    Jag sa att jag inte är liten och att jag inte är din vän. Acceptera att jag vet mer om mig än vad du gör. Det är lite osunt att inte göra det.

    Vad har jag ljugit om?

    Om du inte tycker om hycklare varför i all världen håller du SD om ryggen? Jag kan inte annat än se det som hyckleri när man exempelvis har en "Nolltolerens mot rasism" och har kvar folk i partitoppen som menar att "Araber drivs av ett hat, en önskan om döden" (Kent Ekeroth)
  • SpanskaFlugan
    Elake skrev 2014-10-06 21:12:50 följande:

    Jo du är både liten och ovän. Och Du far med osanning i den här tråden.

    Du ger inte ett skvatt för övriga partiers medlemmars feltramp. Utan det är bara SDs politiker som upprör dig. Rent och skärt hyckleri. Hoppas gudskelov inte du blir politiker, för hycklare är de värsta som sitter i de stolarna.


    Du har ju nu, svart på vitt, hur "brottsfördelningen" ser ut mellan partierna. Kan du inte svara på det?
  • FDFMGA
    Biffus skrev 2014-10-06 21:07:37 följande:
    Okej, jag kollar på den här listan över brottsdömda politiker i andra partier än SD, och kollar hur många av dem som sitter i riksdagen.

    C - 0 st
    Fp - 0 st
    S - 0 (en har nästan samma namn som en, men nära skjuter ingen hare)
    M - 1 (Tobias Billström, licenssmitning)
    Mp - 0
    V - 0
    KD - 0

    Och SD...
    Roger Hedlund -  två fall av misshandel, tillsammans med en nazist.  Han var klädd i bombarjacka och sprutade tårgas i folks ögon. Han är även dömd för häleri, stöld och olovlig körning.
    Runar Filiper -  är dömd för bl.a. stöld, narkotikabrott och misshandel. Har 13 domar och har avtjänat flera fängelsestraff. Har funnits med i nazistiska Riksfrontens kontaktlista och har prenumererat på nazisttidningen Info 14.
    Linus Bylund - våld mot tjänsteman
    Markus Weichel - förtal
    Carina Herrstedt - dömd tre gånger för förtal

    Det parti som representerar ca 12,9 % av riksdagen utgör 5/6 (ca 83 %). Fast man kan blunda, uppenbarligen... 

    Kan du inte komma med något som är svårt att svara på istället? Åtminstone inte enklare än att lägga ett tvåbitarspussel? Obestämd
    Skrämmande - en mer än 600-procentig överrepresentation i brott bland sverigedemokrater.

    Det är ju siffror som skulle få vilken kriminolog som helst att rysa av obehag.
    "Alla måste liksom böja sina huvuden inför Åkessons briljans" Sverigedemokrat om Åkesson.
  • FDFMGA

    Efter Biffus redogörelse för hur det ser ut med brottsligheten bland riksdagsledamöter blev det så tyst från SD-orkestern att man bildligt talat kan höra en knappnål falla.


    "Alla måste liksom böja sina huvuden inför Åkessons briljans" Sverigedemokrat om Åkesson.
  • SpanskaFlugan
    FDFMGA skrev 2014-10-07 12:55:37 följande:

    Efter Biffus redogörelse för hur det ser ut med brottsligheten bland riksdagsledamöter blev det så tyst från SD-orkestern att man bildligt talat kan höra en knappnål falla.


    Ja, jag reflekterade också över det. De verkar inte ha mål i munnen längre.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!