• LängtanSåStor

    BF Februari/Mars 2016 :)

    Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

    Jag har BF 24 Februari!

  • Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • gullan83
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-07-01 14:27:52 följande:

    Vilken vecka är du i? Trodde du var något som mig ungefär. . Jag har inskrivning 28 eller 27 juli.

    Skulle du göra kub?


    Ja är i v 6 men hör skriver dom in förrän efter vecka 13 eftersom då.minskar missfall risken
  • clementinen

    Här är en till, 25år :) . Tror bf blir runt början på mars. Plussa häromdagen. Känns jätte konstigt och som om det vore första gången man är gravid. Har en 7åring sen tidigare.

  • Tweety80

    Hej hopp!

    Plussade idag, men vill inte att så många ska veta än.

    Jag vill därför gärna bli med i er grupp...både här & på fb om det går bra!? (Hemlig, sluten grupp som inte mina vänner kan se väl!?)

    Första barnet...

    Många tankar och funderingar :)

    BF 9 mars

  • Lisa 236
    Hej på er ... Efter att i Måndagskväll fått ont magen och blödning av inte denna världen så trodde jag allt var kört. Fick blödstoppande medicin. De gjorde då vul allt såg bra ut och idag varit på vul igen. Allt såg fint ut hjärtat slog och grynet är precis så stor som den ska. Dum läkare dock höll bara på att tjata om ja du vet ju riskerna med så tidig graviditet. Tjatade om och om igen. Jo tack efter 11 missfall så vet man. är det inte bättre att försöka peppa. Svårt nog ändå att hålla hoppet uppe
  • Life_as_supermom
    clementinen skrev 2015-07-01 15:11:55 följande:

    Här är en till, 25år :) . Tror bf blir runt början på mars. Plussa häromdagen. Känns jätte konstigt och som om det vore första gången man är gravid. Har en 7åring sen tidigare.


    Grattis till plusset! Kul med en till i min ålder som fått barn i yngre ålder som jag! Jag har en tjej född 07 så hon blir 8 år i höst och jag är 24 år :) är din tjej/kille född 08 då?

    Sen har jag även en snart 19 månaders grabb hemma så den här lilla bebben blir min 3e <3
  • clementinen
    Life_as_supermom skrev 2015-07-01 15:55:11 följande:

    Grattis till plusset! Kul med en till i min ålder som fått barn i yngre ålder som jag! Jag har en tjej född 07 så hon blir 8 år i höst och jag är 24 år :) är din tjej/kille född 08 då?

    Sen har jag även en snart 19 månaders grabb hemma så den här lilla bebben blir min 3e <3


    Se där ja, kul ju med fler unga ????

    min är 08. Så skolstart (1an) för henne till hösten:)

    Tyckte din äldsta det var kul när mittersta kom? Har en här hemma som tjatar hela tiden på syskon... blir ju en viss ålderskillnad :p
  • Javli

    Vem kan man skicka meddelade till ifall man vill gå med i fb gruppen?

  • Längtan 30
    Javli skrev 2015-07-01 16:36:22 följande:
    Vem kan man skicka meddelade till ifall man vill gå med i fb gruppen?

    GlitterLina
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)