• Nandez

    Vad läser ni just nu?

    Just nu läser jag Blomsterkronan av Minette Walters.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-12-01 17:16
    Berätta gärna lite kortfattat om bokens intrig.

  • Svar på tråden Vad läser ni just nu?
  • Mortiscia80

    Klar! Nu ska jag läsa Julianne Donaldsons första bok, Edenbrooke. Har redan läst Blackmoore och hon verkar hålla bra kvalitet så den här ser jag fram emot.

  • Solstickeflickan

    Har precis läst klart Institutet av Stephen King, den var riktigt bra. Nu läser jag Människor med ångest av Fredrik Backman och Mannen som hyrde en familj av Susanne Brijker. Jag gillar båda.

  • Nandez
    Mortiscia80 skrev 2020-03-22 08:41:27 följande:
    Klar! Nu ska jag läsa Julianne Donaldsons första bok, Edenbrooke. Har redan läst Blackmoore och hon verkar hålla bra kvalitet så den här ser jag fram emot.
    Spännande
  • Nandez
    Solstickeflickan skrev 2020-03-22 17:45:31 följande:
    Har precis läst klart Institutet av Stephen King, den var riktigt bra. Nu läser jag Människor med ångest av Fredrik Backman och Mannen som hyrde en familj av Susanne Brijker. Jag gillar båda.
    Intressant

    Solstickeflickan: Roligt att du är tillbaka
  • Mortiscia80
    Nandez skrev 2020-03-23 16:41:02 följande:
    Spännande
    Ja! Och man märker verkligen kvalitetsskillnaden mot Harlequin när man läser två romantiska böcker så här tätt inpå! Den jag läser nu är bra men jag föredrar hennes andra bok ändå, den kan jag tänka mig att läsa om inom kort faktiskt.
  • Nandez
    Mortiscia80 skrev 2020-03-25 11:33:00 följande:
    Ja! Och man märker verkligen kvalitetsskillnaden mot Harlequin när man läser två romantiska böcker så här tätt inpå! Den jag läser nu är bra men jag föredrar hennes andra bok ändå, den kan jag tänka mig att läsa om inom kort faktiskt.
    Okej
Svar på tråden Vad läser ni just nu?