• Anonym (Respektlös)

    Min kompis respektlös när han säger stt han runkar och vill knulla min mamma

    Min kompis pratar öppet framför mig att han tänker på min mamma medan han runkar. Han säger öppet framför mig att han vill knulla henne osv.jag har bett honom att sluta. När han fortsatte gång på gång efter alla mina tillsägelser fick jag nog och knuffade honom mot en vägg och svår till honom att han är en jävla idiot.

    Jag har fått skarp kritik av alla fär stt jag gjorde detta. Men vad skulle jag göra. Han gjorde mig arg. Väldigt respektlöst. Inte ok att slå, men jag kunde inte hejda mig. Kände mig jävligt orespekterad av honom.

  • Svar på tråden Min kompis respektlös när han säger stt han runkar och vill knulla min mamma
  • Personlig Utveckling Nu
    Anonym (Respektlös) skrev 2015-12-19 17:44:25 följande:

    Jag har fått skarp kritik av alla fär stt jag gjorde detta.


    Om din kompis gång på gång säger så, och (jag antar att det är) dina kompisar ger dig kritik för din tillsägelse, skulle jag överväga att försöka hitta ett nytt umgänge.
    PersonligUtvecklingNu.se/passiv-inkomst - Få mer tid och energi för det och dem du värdesätter som mest
  • Anonym (kompis?)

    Välj bort denna kille som kompis. Det finns säkert andra kompisar som inte är idioter

Svar på tråden Min kompis respektlös när han säger stt han runkar och vill knulla min mamma