• Anonym (Anonym97)

    Vad tycker kvinnor om unga killar?

    Hej, jag har en tid funderat på om det är vanligt att kvinnor, kanske 25-30+ gillar killar i åldern 17-19, om t.ex. en kille i den åldern kom och raggade på er, skulle ni kunna tänka er att ligga med honom då, varför/ varför inte? Eller finns det många kvinnor i den åldern som speciellt söker efter unga killar?

  • Svar på tråden Vad tycker kvinnor om unga killar?
  • Anonym (Nej tack)

    Jag är 29 år och skulle inte kunna tänka mig att ligga med någon i den åldern. Jag gillar män inte pojkar :) Tycker inte det är något fel om någon annan gillar det dock.

  • Anonym (a)

    alltså killar som går i gymnasiet? nej tack, då är man ff väldigt ung, knappt ens myndig

  • fae

    Helt ointressant. Tyckte jag även i den åldern. De flesta kvinnor vill inte knulla småpojkar.

  • Anonym (Ida)

    Är 30+ och jag skulle aldrig tänka tanken ens, känns som om en 18-åring är ett barn jämfört med mig så det är ett tveklöst nej på det!

  • Anonym (Ticke)

    LOL jag kan spana in 17-åringar på stan (är 35). De är ju skitsöta!! Sen om jag verkligen skulle ligga med en om det kom till kritan är väl mer tveksamt. Nåt slags skam i kroppen har man väl ändå, herregud det är ju i princip ett barn.

  • Anonym (C)

    Nja det är lite för ungt. Jag är 31 och gillar yngre killar, men de bör ju vara över 20 iaf, gärna över 22. Tonårskillar är ju inte direkt kända för att vara särskilt bra i sängen och man vill ju få ut nåt av sexet :)

  • Anonym (Anonym97)
    Anonym (C) skrev 2016-03-23 22:23:11 följande:

    Nja det är lite för ungt. Jag är 31 och gillar yngre killar, men de bör ju vara över 20 iaf, gärna över 22. Tonårskillar är ju inte direkt kända för att vara särskilt bra i sängen och man vill ju få ut nåt av sexet :)


    Det är inte så stor skillnad på 18 och 20 åringar, jag känner 20-åringar som är omogna och 18-åringar som är ganska mogna osv. dessutom är båda myndiga. 
    Sen vet jag inte varför vi skulle vara så speciellt dåliga i sängen, många tränar mycket och orkar hålla på länge. Det är inte direkt 13-14 åringar vi pratar om :)
  • Anonym (C)
    Anonym (Anonym97) skrev 2016-03-23 22:28:45 följande:

    Det är inte så stor skillnad på 18 och 20 åringar, jag känner 20-åringar som är omogna och 18-åringar som är ganska mogna osv. dessutom är båda myndiga. 

    Sen vet jag inte varför vi skulle vara så speciellt dåliga i sängen, många tränar mycket och orkar hålla på länge. Det är inte direkt 13-14 åringar vi pratar om :)


    Tro mig, jag har haft sex med många 18-åringar och det är stor skillnad på det sexet jämfört med äldre killar :) Tonåringar har oftast mer fokus på sig själva och orkar sällan hålla på länge, tvärtom kommer de ofta alldeles för snabbt.

    vad gäller mognaden så är det såklart individuellt. Jag har pluggat med 19-åringar på universitetet som har känts vuxna och mogna.
  • Carambolan

    Nej, 17-19-åringar är barn i mina ögon. Inte sexigt.

  • Anonym (dk)

    Ok, misstolkade rubriken. Om du hade frågat vad 50-åriga kvinnor tycker om 25-åriga killar så hade svaren blivit annorlunda. Väldigt mycket annorlunda.

Svar på tråden Vad tycker kvinnor om unga killar?