• Anonym (...)

    Tända på att bli gravid

    Det låter kanske märkligt men jag gör det och tänkte om det är lika vanligt att män gör det?

  • Svar på tråden Tända på att bli gravid
  • Anonym (Instinkt?)

    Det kanske är naturligt för att fortplanta sig

  • fae

    Lika vanligt som vadå, att du gör det? Ingen aning hur vanligt det är men det finns en hel del som tänder på det ja

  • vargveum

    Jag antar att när man som man sprutar sin säd i en kvinna finns ett litet litet ögonblick av den tanken (även om man inte vill att det ska hända på riktigt) att den säden potentiellt kunde göra henne med barn. Inte helt förvånande om många kvinnor kanske känner på samma sätt? Det är ju något väldigt intimt, som jag tycker går förlorat lite när kondomer och andra tricks för att just undvika graviditet är med i bilden.

  • Anonym (Ida)

    Mitt ex tände på det i alla fall. Han prata gärna om det under sexet.

  • Hälge

    Jag tänder på att få befrukta och när man känner att kvinnan har ägglossning glid.

  • Anonym (Jag gör det!)

    Ja, jag tänder enormt på tanken att göra kvinnan gravid. Det är en ständigt återkommande fantasi för mig och jag tänker ofta tanken under sex. Känslan av att få göra henne med barn är jätteupphetsande för mig.

  • Anonym (...)

    Skönt att man inte e ensam om det då. .

  • Anonym (Jag gör det!)

    Kan du sätta ord på vad det är som tänder dig? Är det känslan av att skapa liv ihop, att det är en stor händelse och en stark bekräftelse, som känns sexig?

  • Anonym (...)

    Ja vet inte har försökt komma fram till va det kan vara men vet inte riktigt

Svar på tråden Tända på att bli gravid