• anna7607

    Bim 16-20 januari

    Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.

    Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)

    Välkomna tjejer :)

  • Svar på tråden Bim 16-20 januari
  • lisohl
    Villjusågärna skrev 2017-01-19 13:24:58 följande:

    Hur går det för alla idag?


    Jag är sjukt pirrig. Har (haft?) bim den här veckan, min cykel är 28-33 dagar och idag är CD 31. Molvärken jag fick efter äl släppte för två dagar sen och ungefär samtidigt började jag må illa lite nu och då under dagarna. Vi får se om jag vågar testa i helgen. Hur går det för dig?
  • Lykkeliv
    Villjusågärna skrev 2017-01-19 13:24:58 följande:

    Hur går det för alla idag?


    Bim imorgon... ömma bröst som är lite tyngre o fylligare sen några dagar o lite molvärk i magen. Har aldrig ömma bröst annars. Så hoppas på graviditet. Tänkte testa på söndag om mensen inte har kommit.

    Hur går det för dig?
  • Villjusågärna

    Åhh vad spännande för er! Håller tummar och tår :) Ni har ju båda symtom som tyder på att något är på g :)

    För mig är det segt.. bim+1 idag och neg test så jag väntar på mensen ff. Jag har svårt att släppa att jag kanske är gravid eftersom mensen inte är här än men samtidigt testar jag ju neg och det med stickor som mäter 25..

    Vad duktiga ni e på att avvakta med test :)

  • Lykkeliv
    Villjusågärna skrev 2017-01-19 15:04:34 följande:

    Åhh vad spännande för er! Håller tummar och tår :) Ni har ju båda symtom som tyder på att något är på g :)

    För mig är det segt.. bim+1 idag och neg test så jag väntar på mensen ff. Jag har svårt att släppa att jag kanske är gravid eftersom mensen inte är här än men samtidigt testar jag ju neg och det med stickor som mäter 25..

    Vad duktiga ni e på att avvakta med test :)


    Har testat negativt för några dagar sen så nu vågar jag inte förrän nån dag efter bim för jag blir så nedstämd när det inte visar 2 streck.

    Vissa har inte tillräckligt högt hcg förrän flera dagar efter bim så ge inte upp hoppet än :)
  • mamamallan
    Villjusågärna skrev 2017-01-18 17:27:44 följande:

    Bim idag och väntar in mensen.. känns som den kan komma när som.. försöker att inse att jag inte är gravid. Har ju testat o det är neg så borde ju inse faktum men det är svårt :(


    Samma sits. Men man vill ju inte släppa hoppet :/
  • Villjusågärna
    mamamallan skrev 2017-01-19 18:57:26 följande:

    Samma sits. Men man vill ju inte släppa hoppet :/


    Ja visst är det svårt! Har du fått några grav symtom? Har du bim idag el igår?
  • Drakan
    er92 skrev 2017-01-18 13:11:55 följande:

    De svaga strecken var ett plus!!:) oj vad tungt med 3 missfall på raken :/ hoppas att allt går vägen nu <3


    Åh grattis! ????????
  • Khaleesi85

    Bim idag, ännu ingen mens, dag 31 idag, men kan ju ff va oregelbunden. Funderar dock om den hoppade över äl för 2 veckor sen, börjar få stegring nu med ältesten, så kanske blivit förskjuten allting så äl är nu istället hoppas.

  • JeNnZz89

    Rosa flytningar -3bim å -2bim

    Men sen inget idag bim ingen mens

    Men rosa flytning

    Hoppas mensen ej kommer 8:e försöket

Svar på tråden Bim 16-20 januari