• Johannus

    Farmen

    Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.

    Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
    Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.

  • Svar på tråden Farmen
  • Johannus

    Ja då märkte Maria också hur Bettan kan bete sig...bra.

    Nu är i alla fall Alex ute så då kanske alla andra jobbar bättre. Vem tror ni blir storbonde? Tror att Syljan väljer Hasse eller Niklas. Vem Alex väljer som storbonde har jag ingen tanke om. Underligt att båda får välja storbonde och bara en kan bli.

  • Linnis92

    Äntligen slipper vi Alex. Jag tror dock Syliane kommer välja Inger som storbonde, med tanke på att de tre från skogen skulle stötta varandra till final och Inger är den enda som inte har amulett.

    Vem alex väljer är svårare. Kalle kanske, bara för att reta upp de andra

  • Johannus
    Linnis92 skrev 2017-03-05 21:52:25 följande:
    Äntligen slipper vi Alex. Jag tror dock Syliane kommer välja Inger som storbonde, med tanke på att de tre från skogen skulle stötta varandra till final och Inger är den enda som inte har amulett.
    Vem alex väljer är svårare. Kalle kanske, bara för att reta upp de andra
    Ja precis det hade dom lovat varann det tre från skogen.

    Hoppas verkligen inte Alex väljer Kalle. Skulle vela att Niklas fick chansen att vara storbonde och få en medaljong för att kunna ta sig till final.
  • lövet2
    Johannus skrev 2017-03-05 22:20:54 följande:
    Hoppas verkligen inte Alex väljer Kalle. Skulle vela att Niklas fick chansen att vara storbonde och få en medaljong för att kunna ta sig till final.
    Men Niklas har väl varit storbonde redan? Med Hasse som gårdskarl?
  • Johannus
    lövet2 skrev 2017-03-05 23:48:30 följande:
    Men Niklas har väl varit storbonde redan? Med Hasse som gårdskarl?
    Ja du har så rätt! Kom inte i håg det.....Men han har ingen amulett vad jag vet.
  • lövet2
    Johannus skrev 2017-03-05 23:53:03 följande:
    Ja du har så rätt! Kom inte i håg det.....Men han har ingen amulett vad jag vet.
    Han borde ha fått en amulett. Jag tror det bara är Maria och Inger som är utan.
  • Nandez

    Jag hade hellre haft Alex kvar än Bettan, snacka om otrevlig person. Verkar som att hon har lite hybris samt att hon gillar alkohol lite väl mycket.

  • Grande Rock
    lövet2 skrev 2017-03-06 00:25:31 följande:
    Han borde ha fått en amulett. Jag tror det bara är Maria och Inger som är utan.
    likväl som Nicklas fick en amulett när han var storbonde, fick Maria en när hon var det.
    Att tro är att inte veta
  • lövet2
    Grande Rock skrev 2017-03-06 18:15:06 följande:
    likväl som Nicklas fick en amulett när han var storbonde, fick Maria en när hon var det.
    Det hade jag helt glömt, att hon har varit storbonde!