• Charlizee

    BIM 20-28 Februari

    Eftersom det inte tog sig denna månad tänkte jag starta en tråd för oss med BIM i slutet av februari:)

    Jag har beräknad ÄL 8 Feb och BIM 23:e Feb :)

    När har ni andra ÄL och BIM?

  • Svar på tråden BIM 20-28 Februari
  • Skrutt 83

    Här är en till som helt tappat hoppet.. testade helt blankt imorse på äl+9 när jag alltid fått tydligt positivt med de andra barnen...

    Så helt inställd på att det blir försök nästa månad igen


    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • jhk88

    Idag testade jag mig igen (dum som jag är), det var sååå negativt, såklart! BIM-4 idag. Men, mina symtom är fortfarande kvar. Ömma bröst och molvärk. Tycker att bröstvårtorna är mörkare och en aaaaning större. Nu ska jag försöka hålla mig till BIM innan jag testar mig igen, det blir extremt svårt men ska verkligen försöka!

  • Sosso12
    jhk88 skrev 2017-02-19 13:24:33 följande:

    Idag testade jag mig igen (dum som jag är), det var sååå negativt, såklart! BIM-4 idag. Men, mina symtom är fortfarande kvar. Ömma bröst och molvärk. Tycker att bröstvårtorna är mörkare och en aaaaning större. Nu ska jag försöka hålla mig till BIM innan jag testar mig igen, det blir extremt svårt men ska verkligen försöka!


    Är också på BIM-4 idag och lyckades hålla mig imorse..har dock bara ett test kvar så tänkte vänta till torsdag. Har ömma bröst och myyycket molvärk idag, magen spänner så mycket så har ont. Känns som mensen kommer vilken sekund som helst:(
  • Sosso12
    typ89 skrev 2017-02-19 13:04:38 följande:

    Kom en liten blödning idag med så tror inte det kan vara nidblödning utan det är nog mensen som är påväg väldigt för tidigt :/


    Hoppas det inte är mens!:/ det känns som om min mens kommer idag faktiskt.. eller att den kommer tidigt iaf.. är det så får vi väl peppa varandra genom nästa månad!
  • jhk88
    Sosso12 skrev 2017-02-19 15:22:51 följande:

    Är också på BIM-4 idag och lyckades hålla mig imorse..har dock bara ett test kvar så tänkte vänta till torsdag. Har ömma bröst och myyycket molvärk idag, magen spänner så mycket så har ont. Känns som mensen kommer vilken sekund som helst:(


    Håller tummarna sååå hårt för att det inte är mens på väg utan att du får plus på torsdag!! <3
  • jhk88
    Skrutt 83 skrev 2017-02-19 13:19:35 följande:

    Här är en till som helt tappat hoppet.. testade helt blankt imorse på äl+9 när jag alltid fått tydligt positivt med de andra barnen...

    Så helt inställd på att det blir försök nästa månad igen


    :( Håller ändå tummarna för att du får plus! <3
  • Cb1990

    Hoppar in i tråden! Hade äl runt 11:e och skulle ha mens runt 25:e. Vi körde på varannan dag runt äl och allt kändes tiptop! Nu under veckan har jag haft otroligt mycket flytningar, vitaktiga typ som filmjölk (aldrig haft det förut), sen det vanliga symtomen efter äl har funnits som ömma bröst och lite molvärk (mindre än vad jag brukar ha dock), fick lite rosa på pappret efter sex häromdagen som försvann direkt, men idag har det kommit en lite kraftigare blödning som började med rosa och nu ser ut som mer mensblod! :( Blöder inte ner till trosskyddet men blöder nu, redan en vecka innan beräknad bim! Så ledsen nu när man hoppats

  • typ89
    Sosso12 skrev 2017-02-19 15:25:45 följande:

    Hoppas det inte är mens!:/ det känns som om min mens kommer idag faktiskt.. eller att den kommer tidigt iaf.. är det så får vi väl peppa varandra genom nästa månad!


    Håller tummarna för att det inte blir mens för dej! Mitt verkar ha avtagit igen men vågar inte hoppas nåt nu. Ja annars blir det en bim mars tråd.
  • Freya18

    Mitt tålamod är som bortblåst just nu. Kunde verkligen inte hålla mig till imorgon och testade med RFSU imorse. Den blev svagare än igår... :(
    Gick och köpte en Predictor Early som jag tog på eftermiddagen (dumt med tanke på att jag hade druckit juice 2 timmar innan och kissat). Det blev två streck, men också svagare än igår.. Hade hoppats på att den skulle bli starkare. Kanske är hormoner från missfallet ändå..

    Nu ska jag försöka att vänta till tisdag. Har inga tester hemma och imorgon har man fullt upp, lika bra så att man har någonting annat att tänka på.
    Lycka till ni andra! Hoppas på många plus dom närmaste dagarna! :)

  • Tumvante
    Skrutt 83 skrev 2017-02-19 13:19:35 följande:

    Här är en till som helt tappat hoppet.. testade helt blankt imorse på äl+9 när jag alltid fått tydligt positivt med de andra barnen...

    Så helt inställd på att det blir försök nästa månad igen


    Samma här. ÄL +9 och tokblankt.

    Kan säkert inte bli gravid förrän jag slutar amma...
Svar på tråden BIM 20-28 Februari