• Charlizee

    BIM 20-28 Februari

    Eftersom det inte tog sig denna månad tänkte jag starta en tråd för oss med BIM i slutet av februari:)

    Jag har beräknad ÄL 8 Feb och BIM 23:e Feb :)

    När har ni andra ÄL och BIM?

  • Svar på tråden BIM 20-28 Februari
  • typ89
    Charlizee skrev 2017-02-20 12:10:56 följande:

    Vad spännande, kanske är värt att testa:) Läste om progesteronkräm också som ska hjälpa till med fertiliteten, lindra pms osv, någon här inne som har testat det??

    welloteket.se/produkt/progesteronkram/


    jag har använt den tyckte det hjälpte mot pms men blev inte gravid just då. Använde den bara några månader.
  • jennie08
    typ89 skrev 2017-02-20 13:49:57 följande:

    Småblöder igen idag så ger upp. Tog ett test fastän jag max kan vara äl +7 och det är såklart negativt.håller tummarna för er andra!


    Jag kanske har helt fel nu men en nidblödning runt äl+7, kan inte det vara en nidblödning?
  • typ89
    jennie08 skrev 2017-02-20 14:42:57 följande:

    Jag kanske har helt fel nu men en nidblödning runt äl+7, kan inte det vara en nidblödning?


    Tidsmässigt kan det nog det men känns inte så. Låter äckligt men tycker det "luktar" mensblod:(
  • jennie08
    typ89 skrev 2017-02-20 14:50:18 följande:

    Tidsmässigt kan det nog det men känns inte så. Låter äckligt men tycker det "luktar" mensblod:(


    Ok. Så tidigt bara med mens. Håller tummarna för att det tar sig ändå :)
  • typ89
    jennie08 skrev 2017-02-20 15:15:06 följande:

    Ok. Så tidigt bara med mens. Håller tummarna för att det tar sig ändå :)


    Ja det är väldigt tidigt. Men antar att kroppen blivit knasig efter jag slutat amma. Ammade bara lite på slutet men det kan säkert påverka.

    Har du tagit något mer test sen?:)
  • celz


    Har gjort ett digitalt nu också. Känns liiiite mer verkligt. Nu återstår ju att se vad som händer de kommande veckorna.

    Kramar till er alla som testar/väntar på att kunna testa/inväntar nästa ÄL <3<3
  • Skrutt 83
    celz skrev 2017-02-20 16:41:52 följande:

    Har gjort ett digitalt nu också. Känns liiiite mer verkligt. Nu återstår ju att se vad som händer de kommande veckorna.

    Kramar till er alla som testar/väntar på att kunna testa/inväntar nästa ÄL <3<3


    Åh vad härligt!!!! Stort stort grattis!!!
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • littlepixiegrl

    Gissad bim idag, men inget plus och ingen mens. Har dock molvärk till och från sedan två tre dagar och det känns som att mensen ska komma när som helst. Kan ju vara så att jag inte hade äl eller att min lutealsfas blivit längre efter barn och hormonspiral, men jag siktar in mig på bim bästa månad istället. Köpte ju hem CB äl-test med dubbel hormonindikator, så det ska bli spännande att se hur de sköter sig och hur min cykel ser ut eg! :D

  • jhk88

    Mitt toknegativa test som jag tog alldeles nyss :( förstår inte ens varför jag tog det, det är ju kväll nu... så dumt!

Svar på tråden BIM 20-28 Februari