• Let it Rain

    Följas åt till ett plus!

    Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

    Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

    Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

  • Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • molltroll0609
    Snufflan skrev 2017-11-13 10:30:04 följande:

    Okej! Är monitorn bättre? Då håller jag ut några dagar då. Testar på morgon och kväll.


    Min har blinkat hög fertilitet sedan torsdags, men tror att ÄL kommer imorgon el övermorgon då jag börjat få lite känningar.
  • Isathe
    Snufflan skrev 2017-11-13 09:38:54 följande:

    Hej tjejer

    Nu har CB-testet blinkat hög fertilitet sen i lördags. Idag såg jag manuellt att strecket inne i Stickan börjar synas lite mer. Men börjar oroa mig lite att det inte funkar. Alltså, jag har inte någon PCO diagnos. Men under ett ultraljud för flera år sen så sa läkaren att jag hade PCO-liknande äggstockar. Han kunde också se flera små äggblåsor. Har hört att om man har PCO kan ägglossningtest visa falskt, tänk om det är falskt!!! :( Känner mig lite deppig! Vill att gubben ska sluta blinka nu.


    Jag tror inte du ska oroa dig, din ägglossning kommer komma. Man ju blinka i flera dagar och tycker du att sträcket börjar synas mer så kommer gubben snart bli fast tror jag.
  • Snufflan
    molltroll0609 skrev 2017-11-13 10:37:12 följande:

    Min har blinkat hög fertilitet sedan torsdags, men tror att ÄL kommer imorgon el övermorgon då jag börjat få lite känningar.


    Åh okej, ska väl ha lite tålamod då! Hoppas din kommer snart!
  • Snufflan
    Isathe skrev 2017-11-13 11:07:26 följande:

    Jag tror inte du ska oroa dig, din ägglossning kommer komma. Man ju blinka i flera dagar och tycker du att sträcket börjar synas mer så kommer gubben snart bli fast tror jag.


    Tack, jag kanske är lite otålig. ;) Kommer fortsätta kolla två ggr om dagen och hoppas på det bästa.
  • Let it Rain
    Lollo13 skrev 2017-11-13 11:35:08 följande:

    Nu har jag köpt test tjejer, men vågar inte testa .. haha


    Kom igen! Vi håller tummarna. :)
  • Lollo13
    Let it Rain skrev 2017-11-13 12:30:03 följande:

    Wow! Grattis!


    Tack så mycket! Plusset kom efter typ 1sek
Svar på tråden Följas åt till ett plus!